A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 21 (1986-1994)

21 Quadra Biturbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utak réme, avagy biturbós Quadra 324LE-vel

Szöveges ítélet

Az autó volt,amivel nem lehetett lassan menni.Az autót Svájcból hoztam be.Kint dolgoztam és egy jóbarátom vette.Ő túl erősnek találta,így elakarta adni.Én megvettem,átépítettem biturbósra. :) (már volt egy ilyen autóm,a 175LE-vel is szépen ment 270 felett.)
Az összkerékhajtás csodálatos,soha nem volt gondom vele.Az autó beméréskor 324LE-t produkált.Mindez nagyon komoly berhálással volt elérhető (váltó,elektronika,turbó).Át kellett építeni az egész műszerfalat a sok kijelző és az új kmóra miatt.Végsebességét soha (!) nem tudtam kipróbálni,de mentem vele 300-at,aztán visszavettem a tempóból.Ekkor volt a kocsi 12 éves...
Ez egy igazi szörny,egy autó sem tudta még megalázni az autópályákon.0-100km/h-ra 5.5sec alatt gyorsult és 1280kg volt.Imádtam,a szememben ma is ő az autó.2005-ben csúfos baleset után kiadta a lelkét... :(
A fiam Ausztriában Linz mellett 170-nel áttépett a korláton többet is perdült az autó.(Pont előtte dícsérte meg egy rendőr a gyorshajtásért,bemérték 190-nel...)Ő megúszta kisebb karcolásokkal,az autó nem...Hihetetlen erős,jól megtervezett kasznija van,pedig nem is látszik rajta.
Szuper kocsi volt,maradtam is a márkánál.Most egy Renault Laguna 3.0 V6-osom (2005) és egy 2.0s RXE(1998) lagunám van,kicsit megturkálva... :))
De egy valami bánt!!!Miért nem csinált a Renault összkerék meghajtású Lagunát???Hiba kérem...

Hibalista

- Ami kopik:
- Féktárcsa,fékbetét,önindító,turbó (300000 után kis hiba)
-
- Bal hátsó ajtón kis rozsda,apró elektromos hibák,melyek kontakt sprayjel gyógyíthatóak.

Ide hordtam szervizbe

Az autót én szerelgettem és építettem át.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Debreceni Renault Szervíz: "Mi ilyet még nem láttunk..." jelmondattal.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 334000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Renault 21 Quadra Következő autója? új Renault Laguna 3.5 V6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 21 1986

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)