A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 19 (1988-1996)

19 1.9 TDE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha megjavítod, elmegy

Szöveges ítélet

Végeredményben szerettem, miután mindent megcsináltunk rajta. A fogyasztása kitűnő volt (5 l/ 100 km, valamint ´98- ban 110 Ft- ért vettem kéz alól MOL- os gázolajat), motorja mint egy 1.9- es szívó dízel( na jó, volt rajta hengerenkénti elősűrítő, olyan majdnem turbo de mégse). Valamint előző gazdája felújíthatta, mert én hengerenként 32 bar kompressziót mértem hidegen, az enyhe füstje a szelepszár szimmering és pasztilla csere után eltünt, tökéletes zöldkártya értéket produkált. Nagyon kényelmes volt, igényes kárpitozással (plüss). A lenti hibákat inkább a kor és a magas futásteljesítmény okozta(nagyon valószínű, hogy az óra nem a valódi megtett kilométereket mutatta), csak fájó momentum volt, hogy dominó effektusban produkálta. Valamint olyan franciásan gagyi minden megoldás, konstrukció rajta és színte szerelhetetlen. A megbízhatóságra azért adtam 8- ast, mert a javítások elvégzése után bárhova elvitt, nem féltem elindulni vele, csak egy kicsit drága volt. De valamit valamiért, meg nem is szalonból hoztam újonan. Ez van.

Hibalista

- Feszültség szabályzó
- Ventillátor kapcsoló (körbe- körbe forgot, de fújt csak vagy kicsit vagy nagyon)
- Hátsó torziós rugókarban a tűgörgőkosár szimmeringje szétment a bejutó víz megtette a magáét, de a Peugeot- val ellentétben ez szétszedhető és javítható, csak drága. Ezért én szét tekertem, a csapágy fészkét kimarattam és bronzperselyt rakattam bele, tettem rá egy zsírzógombot és 3 havonta nyomtam bele egy kis zsírt. Amíg használtam nem kotyogott többet.
- Műszerfali kapcsolókban kihunyt a LED, cserélni horror, de meg lehet csinálni.
- Olajszivattyú megált( 25 000- ért vettem bele bontottat, mert az új 82 000 Ft(!!!) lett volna. Ez miatt cserélnem kellett a csapágycsészéket is (7000 Ft a garnitúra), a főtengelyt elég volt bőrrel felcsiszolni.
- Porlasztócsúcsok ( elhasználódtak)
- Szelepszár szimmeringek (elhasználódtak)
- Adagoló szimmering (elhasználódott)
- Kuplungtárcsa (elkopott)
- Komplett első futómű csillapítókkal együtt (elhasználódtak)
- Hátsó sárvédő ívek korrodáltak (kicseréltem)
- Vízpumpa, szerencsére a műhely ajtóban fosta össze magát( tömszelence, ez is elöregedett, ha nem veszed le a motort a bakokról, akkor vedd le a vízpumpa kerekét és két darabban ki tudod cserélni ( túl közel van a jobb e. váznyúlvány, nincs hely)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam+ szerelő haver segített

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lancia Prisma 1.5 Benzin Következő autója? Fiat Brava 1.6 16V SX
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 19 1988 (1988 - 1995)

További ítéletek (168 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)