A "szürke" eminenciás
Szöveges ítélet
Kis Polskim volt 9 évig, de szegényke kirohadt alólam. Sok pénzem nem volt, először négyütemű Wartburgban, vagy 1500 kocka Ladában gondolkodtam. Egyik kollégám ajánlotta figyelmembe a 9/11 párost. Előtte szinte soha nem láttam belőlük egyet sem, csak miután keresni kezdtem tűnt fel, hogy szaladgál belőlük jócskán az utakon, csak egyik sem az a típus ami után megfordulnak az utcán. Nekem kezdettől fogva a 11-es tetszett jobban. Egyszer a pécsi vásárban találtam egy ezüstszínű 1.4 11-est, rövid alku után az enyém lett.
Beleülni a "Poloska" után maga volt az álom. Dupla fényszórók, plüss belső, kagylóülés, 5 sebességes váltó, 1.4 70 LE!
Ment mint az álom, a 120-130 tempót simán vitte. A fogyasztása nem volt több mint a "Poloskáé" beérte az átlag 6.5 l 95-sel.
A belső kényelmes, a hátsó ülésen három felnőtt is simán elfért. A csomagtartó nagy, az "ötödik" ajtó hatalmas, a nagy TV-s dobozokat is simán be lehet tuszkolni rajta.
Három évig használtam, de a felsorolt hibákon kívül csak az olajcserére kellett költeni. Most egy Clio I-est nyűvök, de sokszor visszasírom a 11-est.
Hibalista
- Hűtőventillátor csere: 5000 Ft, Váltócsere: 40000 Ft, Gázbovden csere: 2000 Ft,
Ide hordtam szervizbe
Soós és Bodor szervíz, Pécs
Korrektek, jól és gyorsan dolgoznak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 126p | Következő autója? | Renault Clio I 1.2 RN |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
