A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Proton » 4xx (1995)

4xx 415 GLSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sandokan

Szöveges ítélet

Az autó 14 éve a családban van, hozzám 8 évesen került gondosan vezetett szervizkönyvvel (Emil-Frey), most 16 évesen is bátran adom tovább családtagnak.
...azt hiszem a bevezető mondat önmagáért beszél, a kocsi lassan nagykorú lesz, ennek ellenére napi használatban van és kiválóan muzsikál, júniusban vad idegen helyen LEGÁLISAN vizsgáztattam.

Alkatrész, karosszéria- elemek tekintetében csatlakoznék a többi véleményhez, miszerint a kopó alkatrészek java Mitsubishi Colt/ Lancer, a karosszéria Proton, minimális eltéréssel a Mitsutól, de barkácsolható. (...és adott esetben kell is, különben gazdasági TK)
A nálam töltött 8 év alatt egyszer sem tört, de korábban igen, innen az infó.
Apróbb kalandjaim persze voltak, egyszer betörték a jobb első ablakot, Mitsu bontóból pótoltam, de az illesztés felhúzott ablaknál kb. 8mm-t eltért, így azt polifoam csíkkal oldottam meg. Tavasszal a bal első indexlámpát földúton elhagytam, de (legnagyobb meglepetésemre) egy XIII. kerületi Mitsubishi autósboltból 2700Ft-ért pótoltam, ami ráadásul új és Proton utángyártott volt, nem Mitsubishi.

Műszakilag is dicséretre méltó a gép, legnagyobb javítás egy elolvadt hajtókar csapágy csere volt, amit egy szivárgó tömítés okozott, így olaj nélkül gyakorlatilag úgy megfőztem a hajtókart, hogy xilofonozott a hengerfejen a dugattyú.
Mindez persze azért is fordulhatott elő, mert nem sűrűn nyitogattam a motorháztetőt a nyolc év alatt, ami szintén a megbízhatóságát tükrözi.

Összességében nagyon megérte, nagyon szerette a család, megbízható autó volt viszonylag alacsony fogyasztás mellett, összehasonlíthatatlan a korábbi Alfa 33 1.8TD -vel, ami többet állt szervizben, mint otthon.

Hibalista

- kuplung szett (még a gyári tárcsával 195000Km-nél) - vízpumpa (16 év alatt 2x) - ablakemelő bowden - önindító - hajtókarcsapágy csere -

Ide hordtam szervizbe

Kezdetben Emil-Frey

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

ismerős szerelő (olcsóbb)

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 149000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 33 1.8TD Következő autója? Astra H
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Proton 4xx 1995

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)