Négyüléses rakéta
Szöveges ítélet
Mikor először megláttam képeken az autót azonnal beleszerettem. Kb fél éve sikerült egy Turbót né.-o-ból beszerezni. Erről az autóról csak felsőfokon lehet beszélni. Nem egy elvakult Porsche rajongó vagyok, megrögzött Bmw-s, 745d-t váltotta nálam a Panamera. Meglepően tágas belül,hátul is simán elfér két felnőtt és 4 fő poggyásza a csomagtartóban, hosszútávon is kényelmesek a sport ülések melyek 17 módon állíthatóak /hihetetlen/. A műszerfal nagyon dinamikus és szemet gyönyörködtető, a sok gomb és funkció kijelző ellenére gyorsan megtanulható és megszokható , egy mérnöki csoda. A belső szépségénél már csak a külcsiny szebb mindenki megcsodálja az utcán. Menetteljesítmény FANTASZTIKUS az 500 Le mindenre elég... :-)! Nem hittem volna,de a BMW M5-öt ebédre megeszi. Menetzaj nem létezik ennél az autónál. Néha hogy a kipufogó zenéjét halljam le kell engedni az ablakokat, de ahogy azok szólnak nincs rá szó. Egyszóval ez az autó a Német autóipar újabb csodája. Aki teheti ha csak kipróbálni is próbálja ki maradandó élmény lesz. Hogy írjak negatívumot is benzinből minden mennyiséget képes elpusztítani legkevesebb amit mértem 12.5L a legtöbb 32L volt.
Hibalista
- Eddig semmi!
Ide hordtam szervizbe
Bécsbe Porsche szakszerviz olcsóbb mint az itthoni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | BMW 745DA | Következő autója? | cayenne |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
