A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » Boxster (1996-2004)

Boxster S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"ezt csak a Porsche tudja"

Szöveges ítélet

Kezdjük az elején. Nem volt ez egy gyerekkori beteljesült álom. Jó,. lehetséges, hogy öntudatom hajnalán álmodtam Proschéval ,de ez valahol elveszett, ill. egyáltalán nem mozgatott. ( a szobám falán is egy m3 -as vagy m5-ös díszelget, "Porsche vadász címen " milyen érdekes....

Nos az autó egy ismerősőmön keresztül került hozzám, nagyon jó áron jutottam hozzá, sőt az összes létező extrához, téli gumi - turbó felnin, kemény tető , márkázott takaró ,márkázott ponyva stb. Szóval azt gondolom, hogy jó helyről , jó helyre került az autó.
2001 decemberi modell , 150 e Km feletti futással, így indult a közös életünk.
Az első komoly autóm , megdöbbentő , hogy milyen tiszteltnek örvend az utakon, és mennyire szeretik az emberek ezt a típust ( annak ellenére, hogy a komoly Porsche- 911 - tulajdonosok körében megvetés tárgyát képezi )
Talán jobban is tisztelik , és többen is megcsodálják mint amilyen erős és definiált. Ezt az elején még nem érzi az ember, talán csak 10-15 e km után "gyengül " az autó.
Nagyon komoly élmény vezetni, a benne lévő cirka 250 LE , jól mozgatja, tempós autópályázásra is képes, de igazán a 2x1 sávos utakon nagy játékos.
Talán mondhatom , hogy elég sokat tanultam vezetéstechnikailag a közösen megélt 30e km alatt.
Ha valaki azt kérdezné megvenném -e újra?! ....Bármikor, nagyjából ugyanúgy gondolkodás nélkül mint akkor.
Jó kis játék autó ez!

Három komoly javaslatom azonban lenne azoknak akik valami ilyesmiben gondolkodnak:

1. Sajnos egyre nehezebb kifogni ezeket a 2000-es évek körüli S modelleket , a 2004-2005 utániak szerintem ár-érték arányban magasak. Hamár ebben a szegmensben nézel és megteheted, tegyél hozzá két milliót és vegyél 911-et az adott évjáratból.
2. A szervíz ktg-e magas, ( tényleg magas egy 10 év fölötti sportkocsiról van szó ) : 150-200 e ft / alkalom a kis szervízelgetés esetén,. Én két év alatt ,nagyságrendileg 700 e Ft-ot költöttem rá, úgy , hogy nagyon komplett és folyamatos szervíz múlttal jutottam hozzá.
3. Napi használtara is szuper, de esőben , szélben élvezhetetlen autózni!, sőt balesetveszélyes Így legyen ezekre a napokra "B" terv.

Fantasztikus , hogy milyen könnyedén lehet élménydúsan vezetni, ezt csak a Porsche tudja, legalábbis azokból a típusokból amit én vezettem, próbáltam.
Imádják a nők , kint és bent is :) a feleségem pl. ezzel szeretett leginkább bevásárolni járni , az elül hátul elhelyezhető csomagok miatt. / Bár amit hátra teszel simán megég újra, főként nyáron. vidéken élő szüleimtől többször hoztunk haza jó forró rántott húst :) /
"Tanuló" sportkocsinak tökéletes, a legjobb ár-érték arányban elérhető -ha még elérhető - darab.
Nem érdemes 911-esre cserélni, max 911 4s-re , a 911 erősebb ,de nem élvezhetőbb a többlet erő , és lendület ellenére sem. ( tapasztalatból írom ) Ezt azért írom le., mert ha valakinek volt szerencséje egy ilyen modellhez, kb. két év után felemrül ,hogy " na mostmár be kell ülni egy komolyabb Porolóba..." Sajnos jó pár Boxster-essel beszélgettem erről ,és szomorú tapasztalat, hogy ha valaki cserélt, és nem lépett nagyott évjáratban és erőben ( legalább 385 LE-s 2008 utáni 911-es 4s változat megbánta a váltást.
Szóval egy rövid mondattal, vagy maradj és álmodozz,vagy tegyél hozzá még 12-15 milliót... :)
Sajnos ez nem az életed végéig tartó álomautó, márka stratégiába felé helyezték a 911-est, és ettől az összes kis Porschés rosszul alszik - nem azonnal , de sajnos tudom eljön az idő - .
Én mertem és eladtam, bár azóta még nem érkezett meg a kihűlt helyére az új Porsche., ha megérkezik arról is írok.!






Hibalista

- Nagyobb javítások nem történtek, csak az éves felülvizsgálat és olajcserék ( mindenegyik)

Ide hordtam szervizbe

Egy privát Porsche szerelő, aki sajnos idén fejezte be az " ipart " , Bp-en a 11.-ik kerületben volt a műhelye. Szinte mindentudó a máka kapcsán.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Ranger Következő autója? 911 4s
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche Boxster 1996

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

250 LE boldogság

Boxster 3.2 - 2000
2008.01.22 12000   3,1

Gyorsan, sportosan, cabriózva

Boxster 2,5 boxer - 1997
1999.11.30 18000   3,0

Hedonisták roadstere

Boxster 2700 ccm - 2002
2007.12.11 12000   3,5

Hobbi-autó, sportkocsi, desszert…

Boxster 986 S 2000 - 2000
2013.07.25 13000   3,8

Kék villám, Imádom, A legjobb autó! :)

Boxster 2,7 - 2000
2017.08.31 65000   -

Müszer

Boxster 986 - 1998
2010.04.12 40000   2,7

Tömör gyönyör

Boxster 986 - 1999
1999.11.30 15000   4,0

nem öregnek való autó

Boxster 3.2 S - 2000
2014.03.02 14000   4,5

vedd meg!

Boxster 2.7 - 2001
2012.06.19 3000   3,0

élmény

Boxster 2.5L - 1999
1999.11.30 12000   3,0

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)