élmény
Szöveges ítélet
Az autó nagyon jó élményautónak, de nem versenyautó. 3000-es fordulatig nem igazán aktivizálja magát, azonban innen a 6000-es tartományig jól,egyenletesen húz. 245 Km/h a végsebessége, 7.5 a gyorsulása 100 Km/h-ra. A váltó pontos, a futómű maga a tökéletesség, középmotoros autó lévén, kanyarban verhetetlen. A menetszél leengedett tetővel is minimális, nem hangos az autó. Én 188 cm magas vagyok, a hely nekem picit szűk, de nem kényelmetlen. A szervíz költsége és a munkadíj drága. De összefoglalva, jól autózható, feltünő autó, sokan irigyen figyelik. Nagyon jó " hangja " van magasabb fordulattartományban, nehéz vele lassan menni. De csak második autónak..
Hibalista
- Légtömegmérő:130.000 Ft, öninditó 196.000 Ft, Féktárcsa és betét csere 440.000 Ft ( ez nem hiba, ez sajnos benne van), kiegyenlitő tartály elrepedt 70.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Porsche Hungária Fáy utca, ez az egy hivatalos szervíz van Magyarországon, miután már többször voltam, " összehaverkodtunk" és segítőkészek a srácok, értenek az autóhoz.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | BMW 320 Ci | Következő autója? | mivel második autó, nem tervezem lecserélni mostanában. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
