A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » 968 (1991-1995)

968 Targa 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Majdnem túraautó

Szöveges ítélet

Els? hobbiautóm. Németországból hoztam (akkor még lehetett). Sokat fizettem érte, de a vezetett szervizkönyv, a tökéletes esztétikai és m?szaki állapot fontos volt nekem.
Állitólag a világ legnagyobb négyhengerese (3000ccm), és mozgatta is rendesen. Hangja csodaszép, bár igazi porschésnak nem igazi boxerhang. Elvileg 2+2 személyes, de hátra csak büntetésb?l szabad bárkit is kényszeriteni. Rugózása, hát, maradjunk a sportosnál, de nem is Budapesten kell használni. Országúton viszont csodálatos: fekszi az utat rendesen és kényelmes is. Autópályán pedig 240nél elengedheted a kormányt. Tiptronikos volt, nem akartam a kemény porschés kuplunggal küzdeni, meg kell is a két kéz a kormányra, amikor 240 lovat rászabaditunk a hátsó kerekere. Legalábbis ezt gondoltam elötte, aztán mégis mindig kézzel váltottam, ami ennél a típusnál még nem ment a kormányról. Praktikus volt a hátsó csomagtartója. Az ülései: egyszerüen szenzációsak. Ennyire jól tartó de kényelmes ülésben azóta sem ültem.

Egyszóval nagyon szerettem. Ha nem szeretek bele a kisöccsének nyitható tetejébe, még most is meglenne. Nosztalgiából született eme "ítélet".

Utóiratként egy jótanács: Németorszából csak az hozzon be megkímélt Porschét, aki nagyon sokáig meg akarja tartani. Nálunk nincs kereslet a régi, de rendesen fenntartottakra. Eladáskor sokat veszítettem rajta.

Hibalista

- Gyújtáskábeleket kellett cserélni (80eFt), jobb oldali motoros ablak már csak vánszorgott (30eFt). Mindkett?t magam cseréltem.
- Enyhe olajszivárgás, ami inkább a tudatomat zavarta (se olajfolt alatta, se olajfogyás).
- Ja, és a motoros targatet? egyik fogaskereke elnyirodott, 1eFt :-)
- Egy 13 évesnek elég rövid lista.

Ide hordtam szervizbe

Az olajszivárgás miatt több privát szerel?t is kérdeztem, egyik sem volt meggy?z?.
Egyébként viszont nem vittem szervizbe, mert kifogástalanul m?ködött 3 évig!

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Porsche HU: 2002ben közvetlen Németországból behozatal után 140ezres nagyszerviz (a pecsét miatt):
el?re el kellett vinni, hogy felmérjék, aztán idöpontegyeztetés (mivel egy szerelö volt, aki értett hozzá). Az egyeztetett napon "a" szerel? éppen Zuffenhausenben volt továbbképzésen. A "helyettese" pedig nem állt a helyzet magaslatán (a benzinsz?r?t 5 percig kerestük együtt, a futóm? egyik paraméterét nem tudta hogyan kell állitani).
Azóta sokkal jobb tapasztalatokat is szereztem, de az értékelés most ezzel az autóval kapcsolatos.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? els? hobbiautóm Következő autója? Boxster
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche 968 1991

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)