"ÉLETEM ÉRTELME" ! :-)
Szöveges ítélet
Két évvel ezelőtt jutottam hozzá az autóhoz egy jelképes összegért. (előtte egy 924-em volt) Ez az autó egy leírhatatlan érzést okoz a tulajdonosának. Én még abban is szerencsés vagyok,hogy katalizátorral szerelték gyárilag. Ezt a típust bőven ellátta a gyártó extrákkal,úgy mint elektromos targa,elektromos ablak,elektromos hátsó csomagtér tető,kp.zár.Servo rásegítéses kormánymű,manuális klíma.Minden a tulaj kényeztetésére készült. Utólag csereberélés útján még az ülés garnitúrát is sikerült kicserélni,fekete bőrre,ami a vezető oldalon elektromos. Büszke vagyok még a 8X15"-os fuchs felnikre is,ami igen ritka. . Hihetetlen strapabíró,mint egy öszvér,de ezért cserében elvárja a gondoskodást és az alkatrészek jóval drágábbak,mint egy átlag autóhoz,vagy használt alkatrészekkel lehet ügyeskedni,de ennek a kevesebb élettartam a hátránya. Nem tudok rosszat mondani az autóról,mert minden felsorolt alkatrész,vagy hiba,ami előjött,a nem megfelelő gondoskodásból fakadóan ment tönkre.. Meg kell említenem,hogy akitől vettem,az autó árával megegyező alkatrésszel látott el utólag,barátilag és ingyen! A 944-es típust csak megszállottaknak ajánlom,akik nem egy használati cikknek tekintik. Ezt az autót a koránál fogva többféle módon lehet tartani. Én használom és közben javítgatom,ha kell ezt azt. És van a felújítási opció,amikor a tulaj leteszi és A-tól Z-ig teljesen gyári állapotra hozza.
Ami nem tetszik ,de javítható,az ajtók ,tetők tömítése és az a műszerfal,ami már olyan urban legend az embereknél,mint az audi öthengeres motoros Porsche. A műszerfal borítására és az ajtók kárpitozására több energiát fordíthatott volna a gyártó. DE EZ LEGYEN A LEGNAGYOBB BAJ EGY JÁRMŰNÉL! :-)
A futómű nagyon jól hangolt és hátul is állítható. A motor a kiegyensúlyozottsága miatt hosszabb távon is tűri a nagy fordulatot és,ha a vezérműszíjra odafigyelünk,betartjuk a csere időszakot,valamint az olajcsere idejét komolyan kezeljük,akkor elnyűhetetlen! Robbanékonyan veszi a fordulatot és jól gyorsul. Meg kell jegyeznem,hogy negyedszázad elteltével sincs szégyelni való a teljesítménye miatt! :-)
Öröm beleülni és falni az utat,mert egy hűséges jó barát.
Hibalista
- Kuplungtárcsa,transz axiális tengely,sebességváltó,klíma,biztosítéktábla és belső elektromos alkatrészek(kábel korbács),olajnyomás gomba.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem,de nagy segítséget kapok a Poros szerelgetők megnevezésű baráti társaságtól,valamint Hamar Ákostól (magyar orrmotoros club elnöke) és a klub tagoktól.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 924 | Következő autója? | Boster |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
