Ésszel vásárolni...
Szöveges ítélet
16 éves volt, amikor megvettem. Rendezett szervíz háttérrel, ami a lehet? legfontosabb egy ilyen autónál. Fix szerel?vel (Porsche specialista), aki vagy 8 éve ismeri és javítja a kocsit, és normális áron dolgozik. Jó tanács: ne a típusát nézd (pl. 928 vagy 911 stb), ne is az évjáratát, pláne ne a színét, ha jó üzletet akarsz kötni, és nem akarod, hogy a szenvedélyed a sírba kergessen: nézd az állapotát. Ha az rendben, akkor szeretni fogod, ha gondjaid vannak már a vásárláskor, akkor milliókat bukhatsz, miközben állandóan idegesít az a "rohadt autó"... Én azért vettem meg, mert egy dossziéban ott volt lef?zve 1987-ig visszamen?legesen minden ( ! ) szervíz számlája, megvolt minden szerszám hozzá, még a gyári javítófesték is... A fényezése csillog, pár horzsolása volt, semmi komoly, a b?r kárpit kifogástalan, nincs repedezve, még a m?szerfalon sem (mert az is kézzel varrott bordó b?r...), nem engedi az olajat sehol sem, szóval egyben van. Mindene eredeti, hibátlan és hiánytalan, nincs rajra R*mus, meg ilyen-olyan gyártmány vagy típusidegen holmi. Amire ennyire vigyáztak, az nagyon rendben lesz - gondoltam és be is jött! Évente 100-200e Ft a karbantartása plusz a benzin (15L/100km - ha csak örömautózol, akkor OK), ez nem sok. Biztosítás 70e / év, elmegy. Megintcsak az állapot: ha itt-ott csöpög, zörög stb, óva intelek, hogy megvedd! Jöhet pl egy váltócsere 1-1,5M Ft-ért pl... Vagy egy motor probléma, ahol 500-600e Ft-od is könnyedén elmehet. Szóval csak óvatosan: csak azért mert imponáló, vagy nagy a hangja, meg húz: ne tévesszen meg, igen sokba kerülhet a játék. És rossz állapotban kb soha sem fogod tudni eladni: kinek kéne egy problémás 928-as??? Én elég drágán vettem, kb kétszer annyiba került, mint egy leharcolt darab, de semmi bajom sincs, és annyiért bármikor más is megvenné t?lem... Pár adat: 5.000ccm, V8, orrmotor-hátsókerék hajtás, automata váltó, 1,6 tonna önsúly (van benne anyag), 0-100 6mp körül, max 290 óra szerint, ez kb 270 lehet a valóságban, 320LE, 430NM nyomaték, amib?l 350NM már 1,000-nél rendelkezésre áll. Igazi GT. És ez a legjobb benne...
Hibalista
- J-e ülés egyik elektromos kapcsolója tönkrement (35 EURO), vízh?t? egyik gumics? csatlakozásának m?anyagja eltört (5.000 Ft-ért esztergáltak egyet), fékolaj csere Castrol racing-re miuán felforrt a Ringen az "utcai" specifikációjú, speciel ez nem az autó hibája... (17.000 Ft), motorolaj és sz?r?cserék gyertyacserék ékszíjcserék összesen 70e Ft-ért... nem vészes
Ide hordtam szervizbe
Juhász Attila Csepelen, Porsche specialista, nagyon jó szakember, mindig rendelkezésre áll, jók az árai és tuti megcsinálja, amit ígér
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 142000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 93 | Következő autója? | Porsche 911... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
