aszfaltszaggató
Szöveges ítélet
Talán azzal kezdeném, hogy aki végigolvassa majd ezt a pár sort, az elfogultsággal fog vádolni / ami igaz /, olyanok is lesznek akik azt gondolják, hogy Háry János unokája vagyok / ami nem igaz / :)) Hol is kezdjem. Még "fiatalabb" koromban, olvastam egy magyar nyelvü Porsche prospektus végén: " ...meghívjuk önt, keresse fel a legközelebbi Porsche kereskedöt és tegyen próbautat az ön által kiválasztott típussal. Már néhány kilométer után tapasztalni fogja, hogy Porschét vezetni több, mint haladni az úton egy autóval, érezni fogja, hogy minöséggel és precizitással van körülvéve... " Ez így van szó szerint. Az ember beül a 28-asba, elfordítja a kulcsot ezzel kisebb szeizmikus rezgéseket okoz, a szomszéd Mari néni poharai elkezdenek csilingelni a vitrinben. :)) Várunk kicsit, amíg az olaj melegszik, meg a pulzusunk visszaesik legalább 150-re, hogy ne remegjen a kezünk... 5 liter, V8, 300 le... És valahogy ez tényleg 300 le. Vezettem több 300-asnak titulált / 300 zx, M3, Corvette / autót, de azokat lehet pónilovakban számolták. 200-as tempónál a BMW-nek például csak a hangja változott gázelvételkor és az újbóli "beletaposástól" a Porschéban viszont a barátnöm felkenödött a müszerfalra a motorféktöl, utánna meg a fejtámaszt "koccolta le a gyorsulástól. Mikor egy barátom kipróbálta öt is alaposan meglepte. Esett az esö és 3-3500-as fordulaton gyorsított vele kb 3-asban, amikor azt vette észre, hogy kicsit felpörög a motor és elcsúszott az autó hátulja pár centit oldalra. Meglepödve kérdezte, mi volt ez? Á, semmi, mondtam, csak "megkapart" a hátulja a "zebrán". Pedig jó állapotú Avon Turbospeed gumik voltak rajta, gondolom ezek után nem kell ecsetelnem, hogy van kakaó ezekben a "dögökben". :)) Azonkívül tökéletes súlyelosztású és a fél karosszéria aluminium...
Hibalista
- elsö fékbetétek, 2db injektor fej, generátor javítás, de a saját butaságom miatt, járó motornál csereberéltem az akkukat és sikerült kinyírnom a diódasort a generátorban...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 320 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
