A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » 928 (1977-1995)

928 928 gt 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

aszfaltszaggató

Szöveges ítélet

Talán azzal kezdeném, hogy aki végigolvassa majd ezt a pár sort, az elfogultsággal fog vádolni / ami igaz /, olyanok is lesznek akik azt gondolják, hogy Háry János unokája vagyok / ami nem igaz / :)) Hol is kezdjem. Még "fiatalabb" koromban, olvastam egy magyar nyelvü Porsche prospektus végén: " ...meghívjuk önt, keresse fel a legközelebbi Porsche kereskedöt és tegyen próbautat az ön által kiválasztott típussal. Már néhány kilométer után tapasztalni fogja, hogy Porschét vezetni több, mint haladni az úton egy autóval, érezni fogja, hogy minöséggel és precizitással van körülvéve... " Ez így van szó szerint. Az ember beül a 28-asba, elfordítja a kulcsot ezzel kisebb szeizmikus rezgéseket okoz, a szomszéd Mari néni poharai elkezdenek csilingelni a vitrinben. :)) Várunk kicsit, amíg az olaj melegszik, meg a pulzusunk visszaesik legalább 150-re, hogy ne remegjen a kezünk... 5 liter, V8, 300 le... És valahogy ez tényleg 300 le. Vezettem több 300-asnak titulált / 300 zx, M3, Corvette / autót, de azokat lehet pónilovakban számolták. 200-as tempónál a BMW-nek például csak a hangja változott gázelvételkor és az újbóli "beletaposástól" a Porschéban viszont a barátnöm felkenödött a müszerfalra a motorféktöl, utánna meg a fejtámaszt "koccolta le a gyorsulástól. Mikor egy barátom kipróbálta öt is alaposan meglepte. Esett az esö és 3-3500-as fordulaton gyorsított vele kb 3-asban, amikor azt vette észre, hogy kicsit felpörög a motor és elcsúszott az autó hátulja pár centit oldalra. Meglepödve kérdezte, mi volt ez? Á, semmi, mondtam, csak "megkapart" a hátulja a "zebrán". Pedig jó állapotú Avon Turbospeed gumik voltak rajta, gondolom ezek után nem kell ecsetelnem, hogy van kakaó ezekben a "dögökben". :)) Azonkívül tökéletes súlyelosztású és a fél karosszéria aluminium...

Hibalista

- elsö fékbetétek, 2db injektor fej, generátor javítás, de a saját butaságom miatt, járó motornál csereberéltem az akkukat és sikerült kinyírnom a diódasort a generátorban...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1982
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? 320 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche 928 1977 (1987 - 1995)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)