A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » 924 (1975-1988)

924 2.0i 

Az ítélet értékelése
3,7(10 db)

P924, társ lehet egy életre

Szöveges ítélet


Mivel is kezdjem...
Azok kedvéért akik ezt elolvassák, akik olyanok mint én, csak egy jó tanácsom van, ehhez a kocsihoz 2 dolog kell pénz és szerencse.
2013 tavaszán jött az ötlet meglepem magamat valamivel a 30. szülinapomra, és hamár lúd akkor legyen gyerek-felnőttkori álmom egy PORSCHE.
A 911 aminek szintén nagy rajongoja vagyok kicsit drágának bizonyult :), a 924 viszont tökéletesen ötvözi amit szeretek, '70 évekbeli, sportautó, Porsche és nem utolsó sorban még megfizethető és szervizelhető.
Junius elején kinéztem egyet alkudtam egy kövéret és elhoztam a gépet.
Hazafelé aztán jöttek a hibák, mint minden letámasztott régi autónál, de cserben sosem hagyott.
Otthon aztán elkezdtem megcsinálni a gépet, megforditott sorrendben először a fékeket raktam rendbe, tárcsa-betét csere, munkahenger felújítás, csapágyak cseréje, a felfüggesztés apró gondjainak elhárítása, minden alkatrész kioperál feújít, lefestve visszarak.
Ezt követte a lakatolás, mindent szépen beállítottunk, kijavítottam az apróbb hibákat, cseréltem egy sárvédőt.
Menet közben motort is elkezdtem vizsgálni, sajnos a vezérműtengely már szögletesre kopott egy rosszul beállított szepelhézag miatt, nosza cseréljük is ki gyorsan, ekkor jött a gond a motor alja is bajos lett csapágyak bemondták az unalmasat, köszönhetően az évekig ki nem cserélt olajnak és a hozzánemértő karban nem tartásnak. Sajnos ez a szerencsén is múlik, de javítható.
Természetesen mikor jön elő? Persze, hogy a fényezőtől hazafelé tartva az M0 közepén , sebaj megáll előgyújtás visszábbvesz- így kevésbé kopog- indul tovább -persze így meg nem megy- emelkedő Porsche kinlódik, további emelkedő, öreglánynak egyre hervadtabb a hangja, nembaj vissza 3-ba, ugye ez még jóöreg 4 sebességes batár fajta, csak küzd, csak küzd nem hagyja magát a Deutsch technicse, emelkedő tetejére érve kicsit erőrekapva indulunk lefelé, így már megütjük a szédítő 55km/h-t is, aztán előjön bennem az S100 skoda filing amikor a régi hetesen az érdi emelkedőn ott pihentek a gépek mert nem bírták a hajszát, de ez a sportautók királynője, hey, még 2 kilóóóóméter jajj de hosszú ez, piroslámpánál már 2000 felett van csak olajnyomás, sőt inkább már sehol, szörnyű érzés ez 3 kanyarra a céltól.
Aztán még egy vékony gáz az utolsó szakasz vége ismét lejtő, az öreglánynak mindene zihál de nem adja fel Éljen Ferdinand Porsche és a Volkswagen AG gyermeke hazaért a garázsba, kibírta így még javítható a motor is..
Meg is javítottuk, szerencsére -mert ugye mondtam, ehhez a géphez kell az is nem is kevés- kaptam egy másik motort amibe minimális felújítási munkát kell befektetni és szaladhat, ezért a blokk ebből lett megcsinálva új csapágy új gyűrűk, a teteje hengerfej a sajátom maradt hamár előtte rendbe lett téve.
A véleményem hasonló az előttem szólókhoz, leirhatatlan élményt jelent ilyen autót vezetni. Érezni rajta, hogy jól megkonstruált útra tervezett gép, a negative hatások amik az embert érik nem a kocsi konstrukciós hibája, pusztán az idő múlásának jelei nyomot hagynak rajta, a nemtörődömség ée a kókánymunka, az a bizonyos karban nem tartás és a hozzá nem értő kezek munkái – tudod amikor találsz egy piros vezetéket aminek se eleje se vég, azok az egyszer ideiglenesen majd jólesz amig nem csináljuk meg rendesen stílusu kirellézések és társaik- na ezek azok a dolgok amik negativumok egy ilyen kocsiban.
Mindenkit csak bátorítani tudok, ha nekilát legyen türelmes, még akkor is amikor a rángógörcs és a benzinnel való leöntés jut az eszébe, később a kocsi hamár megfelelő,és mindene helyre van rakva, kamatostul meghálálja………
N

Hibalista

- Lényegében mindent fel kellett ujitani: - fényezés 250e - fék 40e - uj gumik 60e - motor 150e - apróságok 60e - stb. stb. a lista végeláthatatlan

Ide hordtam szervizbe

Saját magam és az ismerősök

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche 924 1975

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)