A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » 924 (1975-1988)

924 Targa 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ifjú korom emlékére

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem........kb 1997, nem ma volt.....
Véletlenül történt a találkozás. Egy nem túl közeli ismerősöm ajánlotta fel megvételre aki már nem használta az autót. Ott állt a ház elött, porosan, koszosan, lejárt műszakival. Egy mosás után viszont előtűnt gyönyörő méregzöld metálfénye. Nem volt gyári (ennek a későbbiekben lesz jelentősége), de minőségi volt. Hosszas tipródás, és az ismerősök ellenérvei ellenére belementem. Mégis csak egy PORSCHE!!!!!!
Eleinte csak a környékünkün próbálgattam a lejárt műszaki miatt, de az élmény meglepő volt!!!! A gyorsulását nem hasonlítanám a mostani technikához, de a második fokozatban még így is vitte a 120-at! WOW!!!!! Jelzem 2000cc 1984-es gyártási év! Micsoda élmény! Jól is néz ki, megy is mint az állat, targa tető, csajozós verda, PORSCHE is, ez kell nekem! Akárki akármit mond, valóban olyan érzés vezetni mint egy igazi sportkocsit! Segged a padlón, nyújtott láb, váltó fönt, kormány az öledben. Beleszerettem.....
Miután megvolt az első szervize a kocsinak és minden rendbe lett rakva (fékek, olaj ékszíj stb), jöhetett a napi használat. Semmi meglepő. A kocsi megy, minden működik. A szervó hiánya néha okozott egy kis izgalmat és izomlázat szűk parkolásnál, de menet közben észre sem veszed. Azért mindenkinek ajánlott, hogy két kézzel fogja a kormányt, ha elkaptam egy-egy nyomvájút a Hungárián, tudott meglepetést okozni!!!
Miután már használtam egy ideje és megbízhatónak tűnt, gondoltam kipróbálom mit lép a pályán (M7). Elindultam. 130-ig semmi, 150-nél már kicsit hangos, de még mindig stabil, 160....170....180...185....na itt már volt bennem egy kis félsz. Nagyon erölködött, de még "gyorsult" (inkább nőtt a sebessége). Gondoltam, nem adom fel! Nézzük meg mi a vége! Tehát 190.....191.....192......193......194....195.....azt hittem soha nem lesz vége és ez már tényleg nem az a sebesség ami műszakilag indokolt lenne...... nagynehezen felküzdötte magát kb. 215 km/h végsebességre. Nem hittem volna......Azt sem, hogy tud ennyivel menni, és azt sem hogy túlélem. Nem is próbáltam többet soha. De megcsináltuk!!!!!!!
Alapvetően napi szinten nem igényelt komolyabb gondozást, nem okozott meglepetést soha. Városban 12L, országúton 8L evett benziből. Olajat 1000 km-ként 1L kellett rátölteni, amire azt hittem, hogy sok, de a gépkönyv szerint 1,5L-ig normális!
A kocsi fenntartási költségeiről csak annyit, hogy a kasznin kívül minden VW.
Pl: -hátsó fékdob, bogár
-első lámpák, Golf I
-kilincsek, Golf I
-motor, VW LT 2000 benzines (kisbusz)
-váltó, VW Transporter
-stb
Ha nem töröd össze akkor potom pénzért megúszod a javítást. Persze itt is vannak buktatók (nekem mondjuk nem volt).
Azért voltak vele bosszúságok is.....
Valószínűleg az elején említett kaszni javítás miatt ha esett az eső, akkor a kormányművön folyt le a víz. A padlón telente korizni lehetett volna ha kicsit nagyobb. A kerék beverte a vizet. Soha nem derült ki hol....
Az elektromos AC reléje megadta magát többször is. Ilyenkor egy darab drót segítségével a hátsó világításról adtam villanyt. Olyan volt mint egy immobiliser. Ha felkapcsoltam a lámpát akkor ment.
A vezérműtemgely elkopott, egy henger nem ment.
A km óra spirál, (ami az első kerékbe van vezetve!!!!! nem a váltóba!!!!!) többször elnyíródott.
Ablakmosó tartály hegesztése elengedett.
Hátsó ablaktörlő kuka.
A történethez tartozik, hogy ez majd 12 éve történt, amikor az autó 13 éves volt és annak megfelelő állapotú.

Hibalista

- Vezérmű tengely
- Elektromos AC relé
- Apróságok

Ide hordtam szervizbe

Maszek VW buherátor, de profi a srác

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 130
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Escort Következő autója? VW Golf II
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche 924 1975

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)