Egy igazi "olcsó" sportkocsi
Szöveges ítélet
Történt,hogy veteránkoró sportkocsit akartam venni.
Skoda 110r coupé ára miatt kilőve,rx7 be voltam belebuzulva mert a wankel jól tuningolható csak pénz legyen tankolni,de mivel az összes lelakott rom ezért kilőve.mr2 ből ami tetszett még nem elég öreg.gtv6 igaz elég öreg de mind szará rohadva,nézük meg ezt....
Lám rohadásmentes,lám ennél jobb ülléspoziciot még neméreztem,lám transaxle elrendezéső(motor elől,váltó hátul)és lám lám torziosrugós.
Megvettem vakon,tudtam a motorja végét járja de sebaj.
Többet meg kellett volna nézni,de azóta már tudom a többi se let volna jobb.Hazai 924,944,928 állomány lelkaott sajna ami eladó.
Azóta vetem egy 76ost és ezt szétbontogatom és inkább azt szeretném minnél eredetibbre megcsinálni+apróbb márka azonos korszerűsitések amik bármikor vissza alakithatók lesznek eredetire,de ezt a másik itéletben.
A kocsir kanyarban egy élmény!
Néhány tipushiba és tanácsok vásárláshoz:
-akksi alatt beázik mert szará reped a lemez!
Hegesztéssel simán javítható
-targatetősek mind beáznak,mert öreg a tömités
Tömitést kapni hozzá de egy vagyon
-hátsó szélvédő zárszerkezete feleti gumitömités repedezett,kopott akkor beázik a hátsó lámpa
-hidegen vagy langyosan vagy melegen nemindul
Befecskendező rendszer gyengepontjai külön mesét érdemelnének,ha ilyen gondod van keress meg MSN -n
-váltó recsenve vesz fokozatot
lengkerékben az axiális tengely vége emgvan csapágyazva és összerohad a csapágy ami miatt nem egyből old szét a hajtás
-fék gyenge
ha a kézifék rossz akkor a hátsó fék is,ha a hátsófék akkor az első is,tehát akkor minden rossz,mivel a hátsófék felépítése elég privitiív szerkezet érdemes rá odafigyelni.Aki küszködik vele keresen MSN n
Vásárlási tanácsok:
-beázási pontokat meglesni!
-olajnyomás melegen alapjáraton 2,5-3bár minimum ha jó a motorja!2bár még elmegy de a főtengely csapágyak egy vagyon hozzá és csak utolsó túlméret kapható
-mivel a kocsi nem rohad,de sportkocsi lévén biztos törve volt érdemes átlesni a karoszéria javításokat
Pár alkatrész ami azonos ismertebb modellekkel:
első futomü majdnem 1 az 1be golf1
hátsó futomű majdnem 1 az 1be bogár 79ig
hátsó fékpofa bogár
vizpumpa régibb audik,wv -k
vezérműszij fgeszitő szintén
pár drága alkatrész:
-első stabilizátor szilent azoknál aminek van függőleges stabpálcája is,tehát nem a lengőkara megy rá közvetlen.Szilent gyártóval legyártatni.
-hátsó kerékcsapágy készlet.Csapágybolt kérni kell,hogy 6206 és nu206 mert úgy filléres!
-fékdobok,féktárcsák(kb. 15e/db)
-főtengelycsapágysor
-hátsó szélvédő zár feletti gumitömités
-targatetőshöz a tömités
-utastér alkatrészei
Ha bárki ilyet szeretne venni,vagy ilyet vett és segítségre van szüksége keresen meg MSN n: kawabiker_zxr750@hotmail.com
Hibalista
- A kocsin megcsinálok 1 hibát és találok kettőt :)
-
- Mivel találtam egy 1976ost,ezért ezt szétbontom és tartalékba elrakom a papirjait,meg sok alkatrész megy át a másikba(mivel ebben jobb van)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szintén magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Porsche 924i 1976(de megvan ez is alkatrésznek) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
