A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » 911 (1997-2004)

911 Carrera 4S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drive by style

Szöveges ítélet

911

Miért 911 997/1 4S? Miért Porsche?
Ez utóbbi nyilván érzelmi döntés, nagyon nem kell magyarázni. De azzal mentegethetem magam, hogy ez egy pénzbefektetés, minden évben többet fog érni, milyen menő lesz már, hogy 60 évesen 25 éves young timerrel kavarok.. Sokkal, de sokkal vagányabb, mint öreg csontként, egy vadi új 911-el alapjáraton csillogni, nyaksálban, autóskesztyűben.
Szóval pénzbefektetés. Az olvastam valahol, hogy tényleg szép hozama van egy ilyen kocsinak, csak garázsban kell tartani és nem összetörni. Az előbbi tuti menni fog.

Akkor 911-es. A 997-el jött vissza kereklámpa, az előző, csipásnak becézett, nekem nem tetszik. Az azt megelőző pedig túl öreg a napi használathoz. Mert azért legyen nagyzene, tetőablak, ABS, vízhűtés, klíma, navi, memóriás 16 irányban állítható ülés, xenonlámpa, négykerékhajtás ha esik hó… Ja meg autómata váltó, a fene kuplungoljon az alsórakparton a dugóban.
Turbó nem kell, szívómotort akarok!!
A 997/2 jobban tetszett mint 997/1, többet tud a HIFI meg a navi. Autószerelő barátom elmagyarázta, hogy a PDK váltó tuti tönkremegy, mert állandóan csúsztatja az egyik mechanikát. Szolid 10.000€-ra készüljek.
Ez volt az a pillanat amikor elkezdett jobban tetszeni a 997/1!

Ha a fertőzés bekerült a szervezetbe, akkor kezd terjedni a halálos kór. ELDÖNTÖTTEM.

Magyarország kizárva. Mobile, Autoscout. Fél év alatt megtaláltam, az elsőgazdás, szervizelt, törésmentes, járgányt Belgiumban. Az azért is jó mert jár hozzá a carpass, ami bizonyítja a valós futásteljesítményt. 88.000 km. De meg van a megrendelő lap, a szervízkönyv, a szervízszámlák, a a a minden. (Azzal igazolom döntésem magam előtt, hogy ha egyszer el kell adni akkor ez majd sokat ér)
Wide body! 4 cm-er szélesebb mint a sima. Ez már tényleg több a schock-nál.
Ezüst, fekete bőr, majd minden extra, BOSE HIFI, tetőablak, 4S, azaz erősebb fékek, piros féknyereggel, erősebb, 3,8-as nagyobb motor.
Minden gomb helyén van egy gomb! Ez azért fontos nekem, mert mély depresszióba taszít, ha valamelyik gomb helyén vaktakaró van, csak arra tudok ilyenkor gondolni, hogy ott mi lehetett volna.
Jelképes összeget alkuszom, már eleve vert helyzetben voltam, az eladó látta, hogy kiutaztam, tehát megakarom venni.
Örömöm töretlen, pikk-pakk elintézem Brüsszelben a vámrendszámot, a biztosítást és már kiszáradt szájjal száguldok is haza.

MIlyen? Tök jó! Kényelmes, nem túl kemény, brutál pontos kormány, erős, el nem fáradó fék. Csodás boxerhang, főleg ha tolom neki. Húúúú, 140 alatt nem lehet ezzel menni! 170-180 a kényelmes bóklászó tempó, nagyon örülök, hogy átértem végre Németországaba!
A tiszteletet megkapja, még az otromba X5, meg a kun7-esek is előzékenyen lehúzódnak. Na, ilyen sem volt még. Hazaértünk minden OK.
Majd elfelejtem, Németországban zwei Polizei, kiszúrta a vörös, belga vámrendszámot, így átestünk egy részletes, precíz, ellenőrzésen, ahol kiderült, hogy az autó nem lopott, én pedig valós személy vagyok és nem köröznek.

Itt ugornék.
Azóta eltellt 2 év és 13.000 km. Nagyon jó kis autó. De kezdjük a rosszal. Nagyon hangos, erős gumizaj van benne ami 140 felett zavaró. Nyilván, hiszen a malomkerekeken gördülünk, a brutál széles, egyébként gyári, gumiméret iszonyú zajos. Annyira, hogy fárasztó benne beszélgetni. Azt vesszük észre utastársammal, hogy miután kikiabáltuk magunkat, elhallgatunk fél óra múltán és bámulunk magunk elé. Persze Ausztriába érve, csökken a zaj, én nem értem hogy van ez..
A fogyasztás valahol 12-13 liter városi és normális használatban, szerintem ezzel nincs gond.
Egy Dension bluetooth cucc került beépítésre, tudok telefonálni zenét stream-elni, naggggyon király.
Városban sokkal jobb mint gondoltam. Nem ér le sehol, bírja a szar utakat is. Az autóstársaim pedig párás szemmel, szeretettel vesznek körül.. Ebben a selymes lila aurában autózunk, nem irigykednek, inkább becsülnek egy sportos csudabogarat. Talán a sárga irigység faktor azért kisebb, mert azóta kijöttek az új modellek, ezen meg látszik, hogy nem most tolta ki a szalnoból egy jó izlésű, kokain díler vagy sikkasztós bróker.

Nem próbáltam versenypályán, nem próbáltam a versenyautomatikát, nem próbáltam ki, mennyivel megy. Szerintem 220 volt a max, de ennyit bármelyik céges, fehér Skoda Octávia is bír.
Az automata váltó, próbálja kitalálni a gondolataimat, ez általában sikerül. Kivéve ki akarok előzni, hirtelen, gyorsan. Akkor inkább a kormányról gangolok vissza kettőt, és már jön a hátbavágós gyorsulás.
Van rajta egy varázsgomb. Leülteti a kocsit, kinyit valamilyen csappanytyút a kipufogóban, égig húzza a fordulatszámot. Őőőő. Hát ez elég… izé. Igazi Porsche.
Meghibásodás nem volt, minden működik. Remélem így is marad. Annyi, hogy én a 10.000 km-es olajcsere hívő közösség fanatikus tagja vagyok, vallásomnak megfeleően, be is tartom ezt a rituálét.

Az illata csodás, igazi bőr, minden kivarva szépen, becsukott szemmel is megismerném. Az ülés nagyon kényelmes, de kb egy év volt mire megtaláltam a helyes beállítást magamnak, hiába a bőség zavara.. A hátsó ülések használhatatlanok, de gondolom, ez nem új senkinek. Egy cerkófmajmot sem kényszerítenék beléjük.

Összegezve, megérte. Persze nem érte meg abban az értelemben, de ebben igen, megérte. MInden reggel ránézek a garázsban a gömbölyű seggére és azt mondom megérte.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche 911 1997

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)