2 tonna sprintbusz
Szöveges ítélet
Ha akarsz magadnak egy egészen más világot venni, Pontiac Trans Sport kisbusz a megoldás. Hihetetlen kényelmes, a 3,8-as motor nagyon fürge, dinamikus és nem fogyaszt annyit mint a kissebb motorok (az enyém gázos, 11-15 között eszik gázból, az 7-8 liter benyának felel meg). 177 Le, 310 nm.-es nyomaték, 5 sebességes overdrive automata válto, alap felszereltség (tempomat,klima,közp. zár, kormányállitás)hát nem europai az biztos. A 3.1-es gyenge és többet fogyaszt,(11L benzint sose higyj el) a 2.3-as meg ugy ahogy van egy lassu gyenge (de kényelmes) benzintemető. A személyautokat alázgatok vele gyorsulásban, pedig közel 2 tonna. 180 km/ora a vége, 170-nél 2500 a fordulat OD.Ban. Nagyon megbizhato, sose hagyott még ott, igaz csak fél éve van nálam de 17 000 km.-t mentem vele, hatalmas auto és nagyon könnyen kezelhető. Vételnél a váltóját érdemes jobban megnézni, lényeg hogy ne rántson nagyot és erös kanyarban ne dobja ki a sebességet, mert a javitása a váltónak horror.Olcsobb jóval ha veszel hozzá egy egész autot (150 000_ért már kapsz).Az 1.-es fokozat kicsit hosszu, de ha megtanulod kezelni a váltóját hamar el lehet kapcsoltatni. Nem igazán városi autó mert ott nagyon kordába kell tartani.Az élmény amit nyujt leirhatatlan, megelözte a korát legalább 8-10 évvel (a NASA fejlesztette ezt a tipust). Csodálatos auto, imádom, és ha lehetne belöle 2000 utánit kapni soha nem vennék mást. Nagyon sok autom volt (37 évesen kb 50 kocsi körül járok,ez a hobbim is), igazi elégedetlen tipus vagyok. Ha valaki nem fél amerikai kocsit venni, összes vele járojával (nagy köbc. , kötelezö ár, súlyadó, nehéz szervizelhetőség,), akkor imádni fogja. A vételára viszont igen kedvezö. Kategóriájában fele annyi mint egy europai, ha egyáltalán beszélhetünk azonos kategóriáról. Jó formáju az egyterüekhez képest, áramvonalas, talán még szépnek is mondanám, viszont rendkivül praktikus. Nagy hely van benne. Egy valami nagyon hiányzik nekem belöle, a baloldali hátsó tolóajtó.Vezetési szempontbol a hosszu elejét meg kell szokni , de ha sikerü más autokban már félelemérzeted lesz ez után. Mivel melegebb höfokon jár mint a legtöbb auto álltalában amig a ventije megy sose állitom le. Viszont a gáz szereti a nagyobb höfokot igy igen kedvezöen hat a gázfogyasztásra. Benzinböl is nagyjábol ennyit eszik, bár azt sose mértem pontosan le. Ha ilyet akarsz venni menj el és probálj ki többet, ha megtaláltad a megfelelöt imádni fogod.
Hibalista
- ablakemelö kapcsoló kb 3 000.-Ft, ajtokilincs eltört( megfeszegették), klimahütö lukas de ezt igy vettem.
Ide hordtam szervizbe
Martonvásári maszek szerelö, amit elválal azt jól és föleg nagyon jó áron csinálja.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
bárhova vittem horror az ár
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 138000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Toledo 1.9 D | Következő autója? | valami amerikai |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
