3. generációs Firebird V6
Szöveges ítélet
Nem lehet nem szeretni. Gyönyör? forma, nyáron a leszedhet? targatet? remek és nem olyan kényes, helyrabló, bonyolult mint a vászon. Két személynek igen tágas, de akár négyen is elférni, lehajtott hátsó üléssel befér egy komplett mountain bike meg sok egyéb apróság úgy, hogy a gáz is benne van. A 2.8-as egy tökéletes alapmotor, jól húz, lehet vele el?zgetni, szép a hangja és 11-12 liter gázzal eljár, de állatkodni inkább egy izmosabb V8-as való. Az automata észrevétlenül dolgozik. Minden kapható hozzá, bontott, utángyártott, gyári alkatrészek, nem túl drágán. Ha rendbe van és nincs elhanyagolva megbízhatóan, korrektül üzemel, de sajnos nagyon sok a teljesen széthajtott, kókányolt, totálkár után helyrepofozott sz*r. Az ilyenekb?l sosom lesz igazán jó autó és milliókat lehet rájuk költeni.
Hibalista
- Generátor, generátor, generátor, generátor (most már van egy tartalék a csomagtartóban), AC pumpa, els? lengéscsillapítók, h?t?, meg néhány apróság.
Ide hordtam szervizbe
Bárki meg tudja csinálni - nem túl bonyolult, de ritka az olyan szerel?, aki igazán ismeri.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | sosem adom el |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
