Szerethető csapatszállító
Szöveges ítélet
Újonnan vásároltuk az akkor éppen megszűnő miskolci márkakereskedőtől ezért Nyíregyházán kellett átvenni. A sluszpoén, hogy 6 nappal a családiautó támogatás előtt foglaltuk le...
Kicsit féltem tőle mert dizelből ütem át, de a hatos váltó szépen el van osztva a motor pedig elégséges a járműhöz még megrakva is.
Alapvetően nyugodtan használva simán 6.8-7.5 között eszik..de szereti a pörgetést...akkor viszont 8.4 körül alakul a fogyasztása.
A hosszú változatot rendeltük meg de csak minimális extrákkal, de még így is elég sok közlekedést segítő extra alapárban járt hozzá. / bár talán ezek egy részét már kivezetik / a kevés extra egyike a pótkerék amit nagyon ajánlok viszont kifelejtettük a 220-as konektort amit szerintem szintén kötelező 3 gyerek esetén.
Az autó belecsöppent a javába rögtön elvittük bejáratásképpen nyaralni Montenegróba , úgyhogy alaposan kipróbáltuk. 120-125 között a szélzaj teljesen élhető, normális aszfalt esetén pedig gördülési zaj sincs...a motor pedig eleve elég halk. Jól elfértünk benne 5 utas és 2 heti nyaralócucc..bár egy ülést kivettünk belőle. a klímából csak előre és középső sor lábterébe jutott befúvó de odafigyelve tökéletesen elég volt. Fontosnak éreztük hogy legyen sötétítés de nem is bántuk meg..nem is látni be az autóba és jól bírja a napot.
A hűtött kesztyűtartó jól működik addig amig álló helyzetben nem süti meg a nap mert akkor sütőként üzemel... de egyébként mindenhova is jutott tárolórekesz a középső sor alá pedig elfért az össze csetresz/ tűzoltókészülék, háromszög, takarók, szerszámosláda takaró..stb../ mert nekünk 1/3-2/3 a dönthetőség de nagyon jó igy is..a első szélvédő feletti tároló jópofa viszont kicsi a pereme egy nagyobb kanyar esetén simán az ember fején ladol minden. Nekünk a napellenző lakik ott...:)
Egérmozit nem kértünk, viszont van audio aljzat a felső kesztyűtartóban így a laptop tökéletes hangon szól ha kell és megy rajta sok film.
A futóműve tetszik de kis hibája hogy a hirtelen kátyukat nem szereti..felüt a gumibakra... viszont normál úton nagyon szépen autózható és terhelve sem ül le túlzottan. A hasmagasság pedig nagyon jól jön ám mikor járdaszegély vagy perem közeledik..simán kapaszkodik fel rajta.
A start-stop nekem fölösleges extra kapcsolom ki azonnal, a sávtartó viszont meglepően jól muzsikál autópályán...máshol a kelet magyar útviszonyokat figyelembe véve sehogy..sőt képes hirtelen kormánymozdulatokra is ha az index kifogy a 3 pittyenésből..:(
Jelenleg azt mondhatom , hogy nagyon szeretjük az autót sok élményünk volt már vele és remélem még sokáig lesz is. Nagyon imádom mikor valamit vinni hozni kell..sokszor még a hátső két ülést sem kell kivenni..de ha igen butor is szállítható vele simán...elvér benne.
A nagycsaládosoknak is az L2 verziót ajánlom...szerintem mindenben jobb mint a sima L1..az a 35 cm nagyon tud hiányozni nyaralásnál vagy kirándulásnál felpakolva. és a családi béke is nagyobb ha 3 gyerek az autó 3 külön sarkában ül kartávolságon kivül...:)
Hibalista
- Semmi nem romlott el, az ajtók műanyag elemei fakultak ki kritikán aluli szinre 5 hónap alatt. - Csak a kötelező előtti és a kötelező szervizek voltak.
Ide hordtam szervizbe
Opel Sajó
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Avensis Verso | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
