A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Rifter (2019)

Rifter 1.2 Puretech (110le) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rifter (a család kedvence)

Szöveges ítélet

Kedves Hölgyek és Urak, Lányok és Fiúk!
Lassan eltelt egy év (2019 augusztusában vettük át), mióta megvásároltuk a Peugeot Rifterünket (rövid, benzines). Az egy év alatt sok szép helyre elvitt minket. Még mindig úgy gondolom, hogy az igényeinknek legjobban megfelelő autót választottuk. Igazán egy dolog hiányzik, az a vonóhorog, de ez utólag pótolható. A lehető legjobb döntés volt az Allure felszereltség, aki teheti, ennél alább ne adja (sajnos egy ideig nem volt rendelhető). A színét még mindig megcsodálom (rézvörös metál), minden fényviszony mellett más és más arcát mutatja. A jármű oldala teljesen körbe van műanyagozva, ami megvédi a sérülésektől és még jól is mutat rajta. Mi a rövid változatot rendeltük (L1), még mindig azt mondom, hogy egy 5 fős családnak bőségesen elegendő a helykínálat benne (az egy év alatt még egyszer sem hiányzott az a plusz hosszúság). A motorizációval kapcsolatban (1.2 Puretch 110le) teljesen elégedett vagyok vele, nem egy versenyautó, de a mindennapi használatban szépen helytáll. (nem az ördögtől való a 3 henger) A 6 sebességes váltó könnyen kapcsolható és a fokozatkiosztás is rendben van. (Volt szerencsém kipróbálni az 1.2-es 130 le benzinest is automata váltóval, az is egy remek összeállítás. A váltó észrevétlenül teszi a dolgát. Tényleg nagyon rendben van. Amikor mi rendeltük, akkor még nem volt elérhető.) Természetesen itt is igaz, aki sok-sok kilométert megy egy évben az vegye meg a dieselt nyugodtan. A fogyasztás 6.5 l és 8.3 l között alakul, ami teljesen jó egy ekkora homlok felületű autótól, ha oda figyelsz a takarékosságra, akkor meglepően kevés üzemanyaggal beéri. Az automata klíma megfelelően hűti az utasteret és egészen jól személyre szabható, plusz pont a hátsó klímakivezetésért a második sorban. A fedélzeti egység egyszerűen használható, a telefonnal való csatlakozás után a navigáció is jól használható. Az i-cockpit az elején szokatlan volt, de ha egyszer megszoktad biztosan nem akarsz mást. A napokban (2020.08.14) volt esedékes az első kötelező karbantartás(a számláló 11237 kilométert jelzett), olajcsere és a kötelező átvizsgálás megtörtént. A járművön semmilyen hibát nem találtak, ami azért megnyugtató. Egy kicsit biztosan elfogult vagyok a Rifterrel kapcsolatban, ezt bocsássátok meg nekem, de ki nem az a saját autójával. Az eddigi tapasztalataim alapján bátran ajánlom azoknak, akik egy megbízható, jól pakolható járgányt keresnek. Amit kiemelnék az a kétoldali tolóajtó, egyszerűen tökéletes (nem kell félni, hogy a gyerek rávágja az ajtót a parkolóban egy másik járműre). Remélem az elkövetkező években is hű társunk marad az oroszlán és ilyen eseménytelenül rójuk vele továbbra is a nem túlságosan jó minőségű hazai utakat (esetleg egy pár külföldi úton is bebizonyítja, hogy milyen jó valójában). Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat.
Nagy pacsi nektek, sziasztok.
Még jelentkezem.
2020.08.22

Hibalista

- Komolyabb meghibásodást ez idáig nem produkált (Francia létére), remélem ez még nagyon okáig így is marad, egy pár apróságot azért meg kell, hogy említsek: a központi kijelző az egy év alatt 2 alakalommal lefagyott (ezt orvosolni lehet a motor leállításával, majd újraindításával. A legutóbbi fejegység frissítés óta nem produkálta a hibát), Az első ajtóknál található gumi távtartók már több alkalommal leestek (a szerviz alkalmával újraragasztották) és a nyikorgó kuplungpedál, ami kicsit idegesítő volt (szerviz alkalmával bezsírozták, azóta hangtalan).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 308 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Rifter 2019

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)