A NÉMET TECHNIKA MI?
Szöveges ítélet
Szia Winkler Robi!
Akkor kezdjük az elején:
1.Abból hogy mennyire imádod a motort látszik hogy nem értesz hozzá.
Ez a (most figyelj:)BMW által gyártott selejt motor,ami a mai napig konstrukcióhibás! (Lásd:lánc,kopogás érzékelő,olaj az égéstérben,turbo hiba.Megoldás a mai napig nincs!)Ha már minden cikkben a németet szopkodjátok....
2.Ha jól emlékszem az Audi TT 10 éve ott tartott hogy összes első kerekes autó a Jávorszarvas teszten felborult......erről meg ennyit.
3.A fékeket ha jobban megnézed,oda van karcolva hogy BOSCH.(asszem az is német)
4.Ha már az NSX-nél tartunk mennyit ért 20 éve 8 millió Forint? Te és azon is 19-es peres gumik voltak? Nem ártana kicsit utánanézni....
5. A futómű köszönő viszonyban sincs a sima 308-al lényegesen szélesebb,elég csak ránézni a két autóra.(nyomtáv pl.)
Szóval Robikám nem bántani akarunk,csak te is kicsit elfogult vagy,és hülyességeket azért nem kellene írni.....
Hibalista
- Egyenlőre semmi.....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |
