A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (2008)

Partner 1.6 HDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmetlen zabagép

Szöveges ítélet

Pár hónapja van nálam, mint céges autó.
Országszerte elég hosszú utakat megyünk, ennek az autónak viszont a városi szaladgálós lenne az ideális felhasználási terep, hosszú távokon borzasztó kényelmetlen. Ez leginkább a hokedli pozíciónak, és a rövid ülőlapnak köszönhető. Van a cégnél régi Partner is, érdekes módon azok sokkal kényelmesebbek. A 4/10-et csakis azért adtam, mert a futóműve viszont jó. Az úthibákat egész jól tolerálja, és dobozos mivolta ellenére meglepően agilisan lehet vele kanyarodni. A fékek kifejezetten jók, nagyon harapnak, ezt szeretem benne.
Ez elég fapad kivitel, a középső, harmadik ülést nem is értem hogy gondolták... szerencsére sikerült meggyőzni a főnökséget, hogy hárman utazni benne nem annyira nyerő... Hárman úgy férünk el, hogy a sofőr az ablakba könyököl, váltásnál mindig oldalba vágja szerencsétlen középsőt, akinek nem elég, hogy a lába nem fér el, de csak a felső polcba tud kapaszkodni, ami néhány autóban le is van szakítva sikeresen. Persze a jobb oldali egyénnel egymás pöcsén ülnek gyakorlatilag.
Amit szintén nem értek, a sofőr ablaka automatán fel/le megy, az utasé meg nem. Most komolyan egy kétállású kapcsolón kellett spórolni? Nagyon fájó még a tempomat hiánya.
Amit még meg tudnék említeni, hogy a tükrök nagyon szarok, a holttérbe semmit nem látsz vele, legalább kicsit lehetne domborított, vagy egy kis holttér tükör, mint a nagyobb furgonokon.
A motorról annyit, hogy nem megy rosszul, de alacsony fordulaton, kb 1500 alatt, ahol még nem fújja a turbó, ott semmi ereje nincs. Ez rosszul jöhet egy hirtelen besorolásnál, vagy egy "még pont elférek" szituációnál. Megpakolva ez hatványozódik.
Az öt sebességes váltó miatt autópályán 3000 felett forog, ami miatt nagyon zajos, és sokat zabál.
Nagy átlagban én olyan 7 literrel járok vele, ebben van város, országút és autópálya is. Országúton elvan 6 liter körül is, viszont pályán simán bekajálja a 8-9 litert, létrával a tetőn, megpakolva anyagokkal ez simán lehet 11 liter is. Szemléltetés képpen: ez azt jelenti, hogy ilyenkor egy Budapest-Nyíregyháza-Budapest út egy tank. Pedig én egy kifejezetten takarékos, előrelátó sofőr vagyok.
A megbízhatóságra viszont nem lehet panasz, nem nagyon romlottak még el. Én ugyan normálisan használom, de ez nem mindegyik kollégáról mondható el (hidegen tapossa stb.) A cégnél lévő autók 90-150 ezer km között járnak valahol, most lesznek négy évesek. Az utóbbi egy évben, mióta a cégnél vagyok, mindegyikben csak olajat cseréltek, más javításról nem tudok.
Összességében nem rossz kis autó ez, elég megbízható (bár 150e után még nem kéne, hogy baja legyen), de valami kényelmesebb üléssel, tempomattal, és 6 sebességes váltóval sokkal jobb lenne.

Hibalista

- Kopó fogyó alkatrészeken kívül csak a karambolos sérülések, illetve az alsó motortérburkolatot többször is leszaggattuk, mert olajcsere után mindig b@sztak rendesen visszatenni.

Ide hordtam szervizbe

A flottás céggel szerződött szerviz valahol a város szélén. Ilyen tipikus eldugott, lepukkant telep, ahova a lopott autókat viszik szétszedni. Eléggé szarokbele módon foglalkoznak az autókkal.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 2008 (2012)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)