Tádé a tengerimalac
Szöveges ítélet
Viszonylag csendes, kis turbólyukkal húzott ahogy kellett. A váltó kicsit teherautós. A szervó viszont élvezhető. Nem úgy mint a Kliókban pl. EHH. A szélvédő baromi nagy, örökké lehajtott napellenzőkkel (+szolár) mentem. Klíma nélkül (az vót) gyilok. A fotel kényelmes, csak műszálas! Komolyan kényelmes. A futómű igazi Magyarországra tervezett. Kiváló szerintem. Persze nem kell 50-nel kanyarodni egy helyben. :) Fékek jók. Fűtés üt. Tükrök pont elég nagy méretűek. A hátsó lámpák etalonok lehetnének a mai gagyi-lexus, agyon bonyolított tükröződős-színhibás (FOS!) lámpákhoz képest. Az első fényszórók is (H4) meglepően jól világítanak! Szép magasról esik a fény ugyebár. Higyjétek el, értek hozzá, 10-es skálán 9-est ér. Ennyi.
Ja a fogyasztás reális. Egy tankkal simán mentem 950km-eket. Ehez persze kell a nyugis gyorsítás és a 100km/h. De minden további nélkül tudja.
Hibalista
- A turbótöltőt takaró lemez. Fáradás. (gariban cserélve)
Ide hordtam szervizbe
Carlion, Kecskemét
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
