Olyan mint egy plázacica, kerülendő ha jót akarsz.
Szöveges ítélet
Megjelenés, helykínálat, vezetési pozíció, rugalmasság: jó
Vezetőülés kényelme, beltér igényessége, megbízhatóság, tartósság: nemjó (van mit javítani)
Hibalista
- Garanciális idő alatt a kormánykapcsolót kellett 3 -szor is kicserélni. A hibajelenség az hogy jobbra kanyarodás (indexelés) után visszatekerve a kormányt egyenesbe a kapcsoló továbbugrik a középállásból és elkezd balra indexelni. Az új sorozat már nem csinálja (állítólag) az én 3. -om még igen :( A jobb első ablak tömítő gumijának a ragasztása elvált a kasztnitól és ettől 80-90 körül elkezdett annyira vibrálni, hogy remegett az egész üveg és búgó hangot adott. Mentünk egy pár kört mire kiderült az ok. A két súlyú ékszíjtárcsa is széthullott. (Legolcsóbban a Fiat kereskedésnél jutottam hozzá. :-) Az ablakemelő szerkezet egyik vezető görgője elhajlott (elég sz@r anyagból van) és a működtető acél spirál vagy bowden lelazult majd ettől a motor jól összekuszálta. Hurrá,fél napom ráment de sikerült helyreállítani. Az ablaktörlő véletlenül be lett kapcsolva amikor télen lefagyott a lapát és ettől az ablaktörlő motorban elolvadt egy réz vezetőszál a biztosíték helyett. Hurrá, egy nap mire rájöttem és helyreállítottam. Az erősített rugózású magasított kivitelű kartervédő lemezes kivitel alacsonyabb mint egy átlagos személyautó. Mivel lépten nyomon felakadt egy idő után ledobtam a lemezt. Így már jobb lett a helyzet. Az ajtószigetelések elvetemedtek, torzultak ezért nem tömítenek megfelelően. Az index izzó előtti kis diffúzor műanyag kiugrott a helyéről és most önálló életet él a lámpabúrán belül. Egyszer már ezt is helyreraktam kb. 1 órás melóval. A tanksapka mivel két részből áll (a sapka + egy keret) széthullott. Télen gond nélkül megy az autó nyáron a melegben elkezd világítani a motorhibára utaló narancssárga izzó ekkor a teljesítmény leesik és 5. -ben padló gázzal klíma nélkül 110 -el megy. Klímával 100 körül. (Ilyenkor a fogyasztás is lecsökken 6L-re, ami némi öröm az ürömben.) Szóval ezzel az autóval nem unalmas az élet. Utálok autót szerelni ebből kifolyólag krónikus csuklásproblémájuk lehet a francia tervezőknek.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Haverom autószerelő sógora
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Valamilyen német ismét vagy japán (francba a franciával) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
