A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 2000 hdi 190c 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olyan mint egy plázacica, kerülendő ha jót akarsz.

Szöveges ítélet

Megjelenés, helykínálat, vezetési pozíció, rugalmasság: jó
Vezetőülés kényelme, beltér igényessége, megbízhatóság, tartósság: nemjó (van mit javítani)

Hibalista

- Garanciális idő alatt a kormánykapcsolót kellett 3 -szor is kicserélni. A hibajelenség az hogy jobbra kanyarodás (indexelés) után visszatekerve a kormányt egyenesbe a kapcsoló továbbugrik a középállásból és elkezd balra indexelni. Az új sorozat már nem csinálja (állítólag) az én 3. -om még igen :( A jobb első ablak tömítő gumijának a ragasztása elvált a kasztnitól és ettől 80-90 körül elkezdett annyira vibrálni, hogy remegett az egész üveg és búgó hangot adott. Mentünk egy pár kört mire kiderült az ok. A két súlyú ékszíjtárcsa is széthullott. (Legolcsóbban a Fiat kereskedésnél jutottam hozzá. :-) Az ablakemelő szerkezet egyik vezető görgője elhajlott (elég sz@r anyagból van) és a működtető acél spirál vagy bowden lelazult majd ettől a motor jól összekuszálta. Hurrá,fél napom ráment de sikerült helyreállítani. Az ablaktörlő véletlenül be lett kapcsolva amikor télen lefagyott a lapát és ettől az ablaktörlő motorban elolvadt egy réz vezetőszál a biztosíték helyett. Hurrá, egy nap mire rájöttem és helyreállítottam. Az erősített rugózású magasított kivitelű kartervédő lemezes kivitel alacsonyabb mint egy átlagos személyautó. Mivel lépten nyomon felakadt egy idő után ledobtam a lemezt. Így már jobb lett a helyzet. Az ajtószigetelések elvetemedtek, torzultak ezért nem tömítenek megfelelően. Az index izzó előtti kis diffúzor műanyag kiugrott a helyéről és most önálló életet él a lámpabúrán belül. Egyszer már ezt is helyreraktam kb. 1 órás melóval. A tanksapka mivel két részből áll (a sapka + egy keret) széthullott. Télen gond nélkül megy az autó nyáron a melegben elkezd világítani a motorhibára utaló narancssárga izzó ekkor a teljesítmény leesik és 5. -ben padló gázzal klíma nélkül 110 -el megy. Klímával 100 körül. (Ilyenkor a fogyasztás is lecsökken 6L-re, ami némi öröm az ürömben.) Szóval ezzel az autóval nem unalmas az élet. Utálok autót szerelni ebből kifolyólag krónikus csuklásproblémájuk lehet a francia tervezőknek.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Haverom autószerelő sógora

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (2) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 155000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Valamilyen német ismét vagy japán (francba a franciával)
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)