A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbizható munkajárgány kisebb hiányosságokkal

Szöveges ítélet

A második Partnerem. Az elsö egy 1,4 benzines volt amit 150.000-rel adtam tovább. Ami kellemetlen: a régihez képest sokkal rosszabb ergonómia. A jobb térdet nincs hova támasztani. Az ablaktörlö törlési intervallumát nem lehet folyamatosan állitani. A hátsó ajtók reteszelése egy katasztrófa. Ha nyitáskor hátra vannak tolva, belülröl alig lehet öket becsukni, szinte úgy kell öket letépni, hogy záródjanak. Egyszerübb, ha az ember kinyúl a kocsiból és a külsö kilinccsel próbálkozik. Ilyen hitvány megoldással még nem is találkoztam, a Kangoo, Caddy, minden konkurens jobban oldotta ezt meg. Remélem, hogy ez csak erre az évjáratra jellemzö. Megvásárláskor a kormányoszlopban valami 1 évig nyikorgott. Az idegbaj szélére sodort ez a zaj. A belsö burkolatok minösége osztályon aluli. Az vezetöülés háttartása (legalább is nekem) nem kielégitö. A féket hátramenetben iszonyú zajt adnak ki. A régi Partnerhez képest nyilvánvaló a minöségi romlás (belsö burkolatok, fékek). A franciák nagyot akartak spórolni. (Sikerült is, csak nem jó helyen)
Ami jó: óriási raktér. 10 perc alatt a hátsú üléseket is teljesen ki lehet szerelni. A kocsi megbizható. Sem az elsö, sem a második Partner eddig nem hagytak úton. Normális tempónál kb.110-ig 7 liter alá be lehet férni, hosszú úton 6,5. Télen +fél liter. A futómü, kicsit teherautós, de jó. Azoknak ajánlom, akik nem egy tökéletes, de megbizható autót keresnek, és hajlandók kisebb kompromisszumokra. A hajkurászás a nagy homlokfelület miatt drága mulatság, az 1,6-os motor nem is alkalmas erre. Kempingezni, kirándulni, hurcolkodni, nyugisan bárhova utazgatni kiváló. Babakocsi összecsukás nélkül is befér. Eddig 115000km 15ezrenként szervizelve.

Hibalista

- 35000km Stabi összekötö rúd (ocsmány utak miatt)
- 55000km Izzó elsö fényszóróban
- 58000km Hütövizpumpa + (vezérmüszij, feszitögörgö amiket járulékosan szintén cserélni kellett, össz. ca.70ezer forint)
- 105000km Elsö fékek cseréje
- ezeken kivül csak a rendszeres szervizek

Ide hordtam szervizbe

AMC - Nagymegyer, Szlovákia
A Peuget szervizeknél jóval olcsóbbak és nem zavarják el az embert, ha végig akarja nézni a javitást. A szlovák márkaszervizeket messze el kell kerülni. Tolvajok, és rablók laza szövetsége.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Partner Következő autója? Valami nagy kombi, nincs konkrét tippem
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)