Megbízhatatlan
Szöveges ítélet
Hibalista
- Újonnan vásárolt autó, 1,9 szívódízel, és Partner. Az elejétől kezdve csak gondok voltak vele, 5000 km első fék csere, 15000 km környékén kopogott a motor, olykor olykor , fogorvosi hiba, melyet egy megsérült kábel okozott,és a vezérlést elállította , mire rájöttek kb 50000 ft , javítás 3000 ft. Fűtőmotor csak nagy fordulaton ment, első javítása 42000 ft , még követte - további három , akkor már tudták javítani , esetenként 10000 ft. Hosszbordás ékszíj kb 10000 kilométerenként elszakadt, jav 10000, kétszer úgy szakadt el hogy rátekeredett a szervőszivattyúra, szivattyú jav 40000 ft/ alkalom. Hogy miért szakad el senki nem tudta megállapítani, a mai napig sem, szíjfeszítők cseréje 3 szor alkalmanként 35-40000 ft, generátor jav 35000 ft 140000 km nél. 160000 km nél önindító csere, 35000 ft. 170000 km nél hátsó híd csere 85000 ft. + 8 fok alatt csak úgy indul ha a mechanikus ac t felpumpálom, idáig erre ráköltöttem 50000 ft ot , de feladtam, olyanokat már nem is írok hogy fordulatszám mérő nem műk, vízszint visszajelző világít , ablakmosó indításnál kikapcsol a rádió. és ami a lényeg amiért nekifogtam az írásnak az most történt, 185000 km és láss csodát , eltört a vezérműtengely , hogy mennyi lesz ??? még nem tudom de kb 150000 ft. Összességében sajnos én kifogtam, más elmegy vele 600000 km gond nélkül , nekem ez jutott. Az autó egyébként kényelmes , jól vezethető, már ha megy. Tudnék jót is írni róla, de most haragszom rá.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | 307 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
