Lomha, tohonya, de végtelenül hasznos
Szöveges ítélet
Teherautóban nem találtam jobbat - vagy ha igen, az 2x ennyibe került...
Következ? vas ugyanilyen lesz, szigorúan SZÍVÓ dízel motorral...
Hibalista
- Hengerfej - 15 km-rel a vétel után... el?z? tulaj fizette...
- Olajh?t? - 30 ezer után csere.
- Hajtókar kilökte a blokk oldalát - 47 ezer km-nél - komplett blokk kuka - cseréje 100 ezer, "anyaggal együtt".
-
- Most 85 ezer km-nél már az egész árát ledolgozta az autó. Assz megmarad végleg, ha ezt a 260 ezret kibírta, fog ez tovább is menni... egy kilométert kb 12 ft-ból teljesít, ez a régi Fordnak került vagy 20-22 - be. 85 ezer alatt ez 850.000 ft megtakarítás, az autó b?ven kitermelte, amit költöttem rá.
Ide hordtam szervizbe
R és F, Rácalmás. Csupa nagybet?vel AUTÓSZEREL?!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Courier | Következő autója? | Ugyanilyen Partner, szigorúan SZÍVÓDÍZEL ben. újban. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
