Lomha, lelakott cégautó, de újban NEM VENNÉK MÁST
Szöveges ítélet
Álom volt a "szekrény-dobozos" öszvér tgk-k után: kényelmesebb, erősebb, szebb, és SOKKAL ÁTGONDOLTABB a régi (95-98) vasaknál.
Tartózkodni akartam a céges-kulcsos autóktól, de sajnos engedtem az ár csábításának: a 2,5MFt s új autót, másfél évesen 1,2-ért megvettük.
186000 km, leharcolt álapot. Ennek ellenére 250 EKm-ig nem volt gond, alig evett (6L, anyámnál max. 5 !)
250ezernél szakadt a hajtókar, szétütötte a blokkot... :-(((
Pest: blokk van 260.000.-, 200 km rel odébb (Nyíregyháza, nagy PSA bontó) Blokk van, öregebb 3 évvel, de csak 120.000.-
A maradék cuccot eladtam, azóta 300 felett járok az XUD9 motorral - apró idegesítő dolgok előjönnek, de nagy hiba nélkül melózik továbbra is.
Vonóhorgoztam, az új XUD blokk harmatosan gyenge, de rakott futóval is ugyanúgy 100-zal utazok, és alig eszik többet.
Ha hozzájuthatnék egy új 1,9D hez (befejezik a gyártását!) örök élet lenne nálam... Azt hiszem be is nevezek egyre, HDI semmi pénzért nem kéne - túl hosszú a hibalista a Népítélet-ben és nálunk az autósboltban is :-)))
Legjobb élményaz autóval: apám 16 éve CSAK NÉMET autókkal járt. Ezt kipróbálva 2 NAP ALATT vett egy berlingót, és azóta is megvan nekik... :-)
Hibalista
- Hátsó lengőkar perselyezés - oda lett a híd is, 75 EFt volt a teljesen felújított cseredarab
- Hajtókar szakadás - motorcsere (jól jött a "kommersz típus" összesen 60.000.- Ft volt a motorcsere)
- Csak kopóalkatrész fogyott ezen kívül
Ide hordtam szervizbe
Rózsavölgyi, R és F Rácalmás. Hibátlan munka, emberi kiszolgálás !
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 186000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Courier | Következő autója? | Peugeot Partner "SZÍVÓDÍZEL !!!" |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
