Lomha, aranyos kis Pözsó!
Szöveges ítélet
Friss jogosítvánnyal a kezemben, tehát már az elő napon mikor meglett, a cég a kezembe nyomta a Pözsó kulcsát és azóta kb. 2 éve nyúzom. 90e km-el vettem át és most 120e nél tartok. Lényegében ezen tanultam vezetni. Mivel még fiatal vagyok ezért heves a vezetésben, na de ez az autó nem arra való hogy versennyezzünk vele. De a városban azért nem kell lehúzódni vele. De mondjuk amikor a pályán elérte a 160-at az csoda volt meg hátszél + lejtő, hozzáteszem a forgalmiba ez TGK..
Kényelemben télleg nem valami full, de legalább kilátni belőle, na meg azok a böszme tükrök, csak tükörből tolatok.
Általában 100-150 kg teherrel megyek, de mikor a 600 kg benne van akkor azért gondolkodik a gyorsuláson.
A raktere nagy, sok belefér.
Én szeretem és ahhoz képest hogy francia, jó kis kocsi.
Hibalista
- most érik a két elő lengéscsillapító, porlasztócsucsok, adagoló cseréje, 2 szélvédő (17e/db), kettérepedt a hűttője keresztbe, középen
- Szokásos izzó és hasonló apróságok.
- Egyszer sikerült kijönni elém, uh. jobb első lámpa, jobb elsö oldala +
- festés, motorháztető, sárvédö, kb 110e,
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | A4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
