Francia igás ló
Szöveges ítélet
A kocsi áruszállító kétüléses. Jó hogy 2,5t alatti így lehet vele 90-el tépni. Igen lassú, lomha, szóval úgy 100-130 között poroszkál, hajthajtom, egyébként 100-110-et szereti rakottan is. Ez van, de:
nem zabálja a gázolajat, nem hajthatják szét, nincs benne komoly elektronika, beindul és megy. Egyszer?, de nagyszer?. Soha nem adnám egy HDI-ért. Tudok az össze betegségükr?l. Ez a gép bevált és nem is igazán volt vele baj.
Egy ötvenéves kolléga vette át, mikor tankoltunk elkezdtem röhögni. Kihozta 4,5literb?l. Le is toltam, hogy néha l?je meg nehogy itt berohadjon a motor. Egyébként pakolható, rakottan figyelni kell a kanyarok el?tt. csak merev a tengely hátul, mégha 90-el is lehet vele tépni. Egyéb infó nincs, bevált mai napig jó szolgálatot tesz és nem tervezem eladni. Kis odafigyeléssel, jó olajjal 15000-kénti olajcserével a világból ki fog menni. Mégha lomha is. Ez az a francia dízel amivel még nincs baj. Ezután jöttek a gondok.
Hibalista
- - gomba h?t?ben, filléres téma, csak menekülj az emblémás szervízt?l
- - satbik 100000 körül, nem komoly,
- - hátsó f?tengelyszimering, 3órás szenvedés, de nem komoly és legalább lehet tetetni ferrodo-t a kuplungtárcsára
- Asszem ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Xeviko Debrecen
A legjobb jóindulattal is azt kellene, hogy modjam, hogy egy mocsok banda, a szerel?k a legnormálisabbak, csak oda el is kell jutni.
A bejárat el?tt álldogának a kereskedés munkatársai,,, láncdohányosk. Engem nem zavar, de a bent váró 8 ember biztos vakarta a fejét. Az alktrészes gyerek, mert gyerek kb. 20-21 éves 10 percig beszélt az aznap esti barátn?jével és, hogy mit hogyan szeretne vele... A munkafelvev?, hölgyr?l:
nagyon sajnálom multkor láttam, hogy már ketten vannak, alakul. ? veszi fel a telefont és kapcsolja annak, aki épp kint cigizik, telefonon nincs értelme semminek. Szervízre nagy nehezen be tudtam jelenteni a gépet. A hölgy ill. már hölgyek túl vannak terhelve és a kollégák meg a f?nökség tesz rá. A szervízvezet?vel jó jóba lenni, hamarabb kapsz id?pontot, ha Peugeotot veszel és esetleg egy partner szívót mint én, akkor meglep?dsz a sok javításra váró 10000km alatti autótól a szerel?csarnokban nemhiába b?vítik a szalont. A szerel?k nagyon korrektek rendesek. Figyelmeztetnek erre-arra, míg készül a kocsi. Én az a fajta ember vagyok, aki végig bírja állni azt a két órát a szerel? mellett mégha ki is zavarnak id?nként.
Összességében az volt a baj, hogy nem érz?dött, hogy van f?nök. De, ha volt nem számít. Ezt a kocsit többet nem látják az biztos. Utóljára 2004. szeptemberében voltam ott, remélem azóta rájuk nézett valaki a tulajok közül.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Túri Attila Debrecen,
Aki nem ismeri sajnálhatja, nemcsak az árak miatt. Ja igen javít bármi franciát. Örülök, hogy megismerhettem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem hiszem, hogy lecserélem. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
