A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,9 D Riviera 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Franci

Szöveges ítélet

Barátom faterjától vettem át a gépet, aki 4 éven át puszilgatta a garázsban. Nekem az autó arra kell, amire való: induljon reggel és vigyen el A-ból B-be, lehetőleg kényelmesen.
Szerintem egy kocsi megbízhatósága nagymértékben múlik a tulaj lábán (hacsak nem fogott ki valaki egy újonnan is szar példányt.)
Tetszenek benne az elektronikai okosságok, mint a figyelmeztető hangok, a sebességfüggő szakaszos ablaktörlő, vagy az elhalványuló belsővilágítás. Sok a pakolórekesz és nagyok az ajtók zsebei. A hátsóajtó magasra nyílik, a kalaptartó nem fog elromlani, mint az Astrában.
Az egyszerű szívódízel motor az örök élet reményét sugallja, nem egy tüzes paripa, viszont nem fizetek majd 5-6 kilót a vezérlőelektronikáért 120.000 km után. Azt az 1-2 liter gázolajat- amennyivel többet eszik- meg talán kibírom. A fogyasztása átlagosan 6.5-7L 120-nál nem gyorsabb tempónál, de egy erdélyi utazás során ahol ugye nincsenek autópályák és csak 90-nel lehet menni, sikerült 5.3-ra levinni.
A hátsóülések előrehajtásával két mozdulattal méretes csomagteret nyerünk, ami a nagy belmagasság miatt magas dolgok befogadására is képes. Apropó ülések: hihetetlenül gyenge minőségű förmedvények! A két első háttámlája már 24.000 km után is lötyögött, és folyamatosan morzsálódik belőlük a szivacs. Ha sokáig megtartom a kocsit, legalább a sofőroldalit biztosan cserélni kell majd:(
Külön fejezetet érdemel a tolóajtó! Hatalmas előnye, hogy a büdös kölkök nem tudják kicsapni, de beszállni is csak nekik kényelmes a B oszlop és a hátsóülés közötti kis távolság miatt. A becsukását új utasnak tanítani kell, mert a franciák képesek a legegyszerűbb dolgokat is agyonbonyolítani. Sajnos ezen a példányon nincs bal oldali, ami sietős napokon fizikai fájdalommal jár.
A fordulóköre vetekszik egy kombájnéval, ezért utánfutóval szokni kell a tolatást.
Eddig csak olajat és szűrőket kellett cserélni rajta, valamint egy akksit,de 4 évesen ez természetes.
Szeretem vezetni, mert "újautóérzést" generál bennem.
Kíváncsi vagyok, hogy ez meddig fog tartani...:)

Hibalista

- Akksicsere, műszerfal nyekergés

Ide hordtam szervizbe

Nem hiszek a márkaszervizekben. Független, megbízható szerelőm van évek óta. Szabó Józsi, Érden. Ésszel dolgozik! Nem vetet meg minden új alkatrészt azonnal, ha a régi javítható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? E 2200 Következő autója? Toyota Hiace
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)