A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1.9 D Riviera 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

FRANCI

Szöveges ítélet

Barátom faterjától vettem át a gépet (24e. km-el), aki újonnan hozta ki a kereskedésből és 4 évig puszilgatta a garázsban. Kiváló állapotban van és úgy járok vele, hogy abban is maradjon. A műszaki részéhez nem igazán értek. Nekem a kocsi arra kell, hogy megbízhatóan elvigyen A-ból B-be, viszont vezetni szeretek, ezért inkább a tapasztalataimat írom le.
A napi használatban meg kell szokni a franciák gondolkodásmódját és felületességét. Sok kellemes apróság könnyíti a vezetést és a használatot: magas üléspozíció, nagy külső tükrök, erős ködlámpák, jó úttartást biztosító futómű, sok pakolóhely,nagy zsebek az ajtókon, könnyen tisztítható belső műanyagok, magasra felnyíló csomagtérajtó, ötletes a kalaptartó (nem tud elromlani mint az Astrában) jó fűtés.
Van néhány zavaró körülmény is:a nagy tengelytáv miatt a fordulóköre egy kombájnéval vetekszik, utánfutóval a tolatást szokni kell. A motor gyenge karakterisztikájú, viszont örök életet sugall. 1500-3200-ig húzatható, felette már csak a zaj növekszik. Előzésnél kell neki a hely. :) Gyári, rácsos tetőcsomitartóval használom, ami a szélterelővel nem ront különösebben a menetdinamikán és a fogyasztáson. A hátsó ablakok csak résnyire nyithatóak, ezért klíma nélkül ilyen kocsit venni egyenlő a fülgyulladással. Gyengék a gyári hangszórók, az első üléstámlák pedig már 24e. km-nél is lötyögtek és a fejtámlák magassága nem állítható. A fényezés nagyon gyenge minőségű minden kicsi karc meglátszik rajta. Az Öreg egy barackfa alatt állt vele néha és a gyanta ráfolyt a motorháztetőre, meg is marta a fényezést :( A csomagtérben a kerékdobokon nincs védelem és a Peugeotnál hülyén néznek, ha ez után érdeklődsz.

Külön fejezetet érdemel az oldalsó tolóajtó. Szerintem hatalmas találmány, mert a gyerekek csak kicsapják és nem kell neki hely, mint a normál változatnak. Ezen a kocsin sajnos csak jobboldali van. A baloldali hiánya sietős napokon fizikai fájdalommal jár, ezért lehetőség szerint csak olyat vegyél, amin az is van. A kinyitással semmi gond, de a becsukását új utasnak mindig tanítani kell. A legegyszerűbb, ha bal kézzel hátranyúlva a külső kilincsel indítjuk el az ajtót és a berántást már a belső fogantyúval fejezzük be. Jó tudni, hogy levett tanksapkánál a jobb o-i tolóajtó nem működik, nehogy a nagymami ráhúzza a pisztolyra. :)

Sok a szerethető elektronikai megoldás. Sebességfüggő szakaszos ablaktörlés -hátramenetben a hátsó is töröl egyet-, elhalványuló belsővilágítás, hazakísérőfény, úthelyzetjelentés a rádióban, figyelmeztető sípolások, okos megoldás a csak jobb o-i elektromos tükör. A bal o-it úgy is eléred.
A fogyasztása franciadízelhez méltó 80-90-es átlagnál: 5.3L (csomitaró és klíma nélkül) vegyes használatban ha 120 fölé nem megyek vele: 7-8L
Igaz, hogy még kevés kilométer van benne ahhoz, hogy értékelhető legyen a megbízhatósága, viszont eddig hibátlanul működött és télen is pöccre indult. A HDI-hez nincs bizalmam. A 120e. km után elromló befecskendező elektronikára lazán rá lehet költeni 4-500e-t, amit az 1-2L-es fogyasztáskülönbség és a nagyobb teljesítmény szerintem nem ellensúlyoz.



Hibalista

- Akksi csere, műszerfalzörgés.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Józsihoz Érdre. Lelkiismeretes, jó szakember, aki ésszel dolgozik és nem cserélget ki minden szart, ha meg is tudja szerelni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? E2200 Következő autója? Toyota Hiace
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)