Emiatt érdemes márkaszervizt üzemeltetni
Szöveges ítélet
Már biztos:Franciaországban most éppen nem gyártanak autót.Nem volt ez mindig így, és nem is lesz, de most sajna igaz.A Partner tökéletes példája annak, milyen nem lehet egy haszongépjárm?:olcsó megvenni(ha ez olcsó egyátalán?), de baromi drága fenntartani+kell mellé egy csere autó, amivel ki lehet bekkelni a szervízben töltött id?t.Másfél év alatt sikerült belekergetni 100000km-t, de ezzel érezhet?en eljött a vég.Már minden kezd kijönni rajta-de legalább még garanciális,vagy:de kár??-gyakorlatilag az utobbi id?ben minden második héten szervízbe kell vinni.Iszonyatosan kényelmetlen, az ülés pozíció, és a pedálelrendezés is(a pedálok nem középen vannak és így csak kifacsarodott lábbal lehet nyomni a gázt).És telis-tele van hihetetlenül idegesít? dolgokkal,pl:ha elered az es?, vagy véletlen ablakot mosnál az els? törlést követ?en a cseppek komótosan elvándorolnak a tükör szélére,ahol a menetszél elporlasztja ?ket, úgy, hogy a permet beteríti a tükröt és az oldalablakot is, esélytelenné téve a kilátást.A futóm? folyamatosan kotyog, pedig 90%ban autópályán járok.Az elektromoság:Katasztrófa, valami mindig rossz, leggyakrabban a légzsák kontroll lámpája világít:király!A szervizek, well:alapvet? alkatrészek nincsenek raktáron, de állítólag sehol az országban???Egyszer az egyik helyen az üzemanyag sz?r?t nem rakták a helyére ami miatt 3km alatt elfolyt a fél tank gázolaj, és egyszer egy olaj cserére bevitt autónkon még az olajsz?r?t se törölték le, hogy legalább a csere illúziója meglegyen, mert az elvégzett munka csak álom volt:jó azaz olaj még nekik...de azt hiszem ez teljesen mindennapos dolog minálunk:((A motor ellenben nagyon jó, csak kicsit kerreg meg füstöl, de nagyon jól húz minden fokozatban-kivéve hidegen,mert akkor olyan mintha mindig le akarna fulladni-a pályán, és a másodrend? utakon is megállja a helyét.Szóval egy kicsivel több pénzért nagyságrendekkel jobb, megbízhatóbb, kényelmesebb autót lehet venni, bármilyet, de EZT NE!!!
Hibalista
- elektromos rendszer-folyamatosan,futóm?-kb 2 hetet bír kotyogás nélkül,gázolaj cs?-kidörzsöl?dött,ezért majdnem kigyulladt az autópályán a motor...,néha eszi a vizet,olajtekn?
- ami az én figyelmetlenségem következménye,gyári ablaktörl?lapátok:kuka,motorvezérlés már kétszer ´elmászott´,f?thet? tükör télen f?tés közben elrepedt,büdös a klíma,zörög belül minden ami nincsen a kasztnihoz heggesztve,pontatlan a váltó-3as lassan nem is kapcsolható,kuplung cserére érett,olajfolyások kezdenek megjelenni,izzók rendszeresen kiégnek,stb-stb..
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Centrál
hát nem tudom,hogy Magyarországon melyik márkaszervíz korrekt,de ez nem,bár lehet,hogy a mi tapasztalatainkat a flottakedvezményünknek "köszönhetjük"!?iszonyatosan lehúzósak, és mindig "én kérek elnézést, hogy ide hoztam az autót" hangulatot teremtenek
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Peugeot City
utólag:rossz döntés volt váltani
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | csak NÉMET lehet |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
