egy nagy rakás szar az egész
Szöveges ítélet
peugeot HDI motorral, kész agyrém az egész, elösször fojt a gázolaj a tankból a szintjelzőnél és az AC nál ezt megcsináltam egy kis sziloplasztal, aztán tele tank utána fasza nem fojt, ezután jötta sárgalámpa, valami nem oké, na gondoltam fasza mi lehet? kód kiolvas nem nyom az AC, kivettem belőle kipróbáltam halott volt, jött az uj bele összeraktam elindult de nem pörgött 2200 fölé, ismét kód kiolvas, ekkor azt irta hogy nem jó nyomástartó szelep, ezenn általába segitt a sufni tuning (szürő leköszörülése a végéről) hát itt nem jött be, ezután már el sem indult az autó. kódkiolvasó ismét, azt irta hogy kicsi a rail nyomás ami igazis volt mert a kb 1200 bár helyett nyomott annyit amenyit az uj AC tudott nyomni. ezt követően magasnyomásu szivattyu kiszed, felujitt 110 ezerért. szivattyu kész lett visszatettem a helyére összeraktam mindent autó ment mint az állat ugy kb 30 kilómétert, majd ismét sárga lámpa de legalább elindult fél percre aztán kopp kopp levegő és leáll. résolaj mérés után az egyik befecskendező elem 3 szor annyit nyomott mint a másik na mondom ez kuka, kivettem szétszedtem, de minek? jobb ugysem lesz tőle ha kipucolom, ezután visszatettem és a kocsi azóta ismét nem indul, rá lett kötve a 1.5 milliós laptop ami sokra nem ment vele ugyan azt mondta amit a sima hibakódkiolvasó, jött a nagy fejvakargatás és kiderült az igazság, a kocsi elöször azért produkálta a hibát mert valami vezérműtengely jeladónak a csatlakozojából ki be járt a kábel láthatatlanul, a magasnyomású szivattyú bedöglését pedig az okozta hogy a gázolajszűrő csere során valami szar letörött a szűrő házból erre azt mondták a szakszervizesek hogy aki még nem cserélt ilyet annak 80 % a letöri, nem tudom miért nem lehet valamit ugy megcsinálni hogy szétszedéskor ne keljen attól rettegi hogy mi fog eltörni egy gázolaj szűrő cserekor, de hát franciák. na szóval az a kis letört darab bekerült a magasnyomásuba és elindult a láncreakció, kinyirt mindent egy 500 forintos alkatrész!
Hibalista
- AC pumpa 26000, magasnyomásu szivattyú 110ezer, és még ki tudja mi X ezerért
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | lada 2103 | Következő autója? | mitsubisi galant |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
