A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,6 HDI Freeway 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddig jó!

Szöveges ítélet

Egy 2000 évjáratú 1,9 TD Expertből ültem át egy vadonatúj Freeway 1,6 HDI gépbe. 2 hónapot kellett csak rá várni pedig 12 hetet igért a márkakersekedő. Kellemes meglepetés!!
2007 július végén vettem át az autót és 4 hónap alatt sikerült beletekernem 16 000 km. Első héten vissza a szervizbe: 141 km-nél a vezetőülés elkezdett kotyogni valamint a rádió nem vette az AT és RDS üzemmódokat és a második sebességben 1100 - 1900 fordulatszám között ( gázadásnál ) az autó beráz.
Soron kívül fogadtak a szervizben a rádiót átprogramozták , üléscsavarokat meghúzták és utolsó problémát nem tudták megoldani. Átnézték a tartóbakokat, gömbfejeket....semmi. Megegyeztünk hogy 2 hét múlva jöjjek vissza ha a rázkodás továbbra is fent áll. Mivel naponta sokat megyek így csak olyan 4 hét múlva tudtam tiszteletemet tenni a szervizbe mert már annyira zörgött a motorvédő lemez, hogy nem bírtam tovább.
Egy érdekes dolog kiderült a 4 hét alatt. HA A JOBB első ülésen ül valaki olyan ( 80-100 kg súlyú személy ) ez a rázkodás nem jelentkezik. ( Amúgy semmilyen más sebességben nem csinálja csak 2 -ben és 1100-1900 fordulat között ). Autó 1 napra szervizben....megoldás továbbra sincs, de a motorvédő csavarok meghúzva. Olajcsere 6000 km-nél ( nem szóltak, hogy vittem az olajat) bár csak 20 000 km -nél kell az elsőt...de jöjjön le a motorból az első olajjal aminek le kell jönnie.( 13000 km levegő, olaj és olajszűrő csere. Megéri mert 13 000 km alatt elfogy a levegőszűrőből a tiszta hely.) Most 18000 km -nél tartok a rázkodás halványul, néha még elöjön, de nem szűnik meg teljesen.....Mi lehet???
Kényelem: Nagyon féltem az első vezető üléstől mert rövidnek találtam az ülőlapot de ez csak felesleges aggódalom volt.
Pakolás: Hát nem egy Expert a pecacucchoz az egyik ülést le kell hajtani, de sok minden befér...( az Expertbe dupla annyi de az ára is dupla)
Felszereltség: alap Freeway + komfort csomag. a komfort csomag tartalmazza az esőérzékelős ablaktörlőt, automata fényszórót ( eddig kiváló és hasznos ) valamint a fedélzeti komputert. Egy bajom van csak vele...Nem jó a fogyasztásmérője. Mindig kevesebbet mutat mint amennyit valójában fogyaszt. 5,4 mutat átlagfogyasztásban ez számológéppel 5,7. Utolsó tankolásnál 5,8 mutatott a valós 6,15 liter.
Tetőcsomagtaró gyárilag, ülésfűtés ( nagyon jó a hideg napokon) Meglepő volt, hogy a könnyűfém felni gyári kerékőrrel jön.
De a 15 " gyári gumik vizen úgy 85-90- felett életveszélyesek. A márka : Continentál 4x4 M+S. A legkisebb vízre és felúszik és közöd nincs az autóhoz. Nem kell , hogy vízátfolyás legyen, úszik az a nedves úton anélkül is. Az hiszem tavasszal csere vagy 80 km /h alatti közlekedés esőben.
Rádiós-CD-s 6 hangszórós zene. Jól szól arra elég, hogy szórakozzon az ember vezetés közben.
Fogyasztás: 90- nél jól fogyaszt 4,9-5,2 liter/100 km
110- nél 5,4-5,8 liter/100 km
120 fölött éhes lesz és olyan 6,5- 7,2 ig
A kellemes fogyasztás országúton olyan 2500 fordulatig van. A 130 tartós sebességnél már 6,8-7,0 között eszik. Átlagos városi és országúti fogyasztásnál eddig 5,8-6,2 között van. Az Expert azért 2 literrel többet evett.
A téli ( reggeli hideg miatt) városi fogalomban az injektoros üzemanyag rendszer "harapja" a tartályból a gázolajat. Ilyenkor nem lehet a 6,4 literes katalógus folyasztást betartani. CSAK városban 5 fok alatt 7,2 a fogyasztás.
Írták már többen is, hogy billegős...Szerintem nem az. Jó a fék, jó a kilátás a klima megfelelően teszi a dolgát. A 90 LE szépen muzsikál, jól megy vele a kocsi. Előzni is lehet vele meg aztán 160- at simán megy ( eddig próbáltam ki ) és menne többet is.
Az apró öszeszerelési hibákat leszámítva semmi gond vele.
Ha lehet legközelebb nyáron nem rendelek autót. Mert mindenki megy már szabadságra és összecsapják az öszeszerelést a gyárban.))

1 évesen: - 37000 km. Csak olaj és levegőszűrő csere 8000km-ént. 20 000 km -ént gázolaj és pollenszűrő csere. Ablaktörlő lapát csere elől ( 30 000-nél). Semmi hiba csak tankolni kell.
17 HÓNAPOSAN: 50 000 KM . Hátsó ablaktörlő lapát csere, első fékbetét csere, kiégett helyzetjelző izzó csere. Szerviz a fentiekben említett szerint. Továbbra is nagyon szeretem, nem zörög semmi és csak tankolni kell.:)

Hibalista

- 141 kilométernél vezető ülés lelazuló csavar, rádió programozás.
- 4000 kilométernél zörgő alsó motorvédőlemez.
- 2 sebességben rázkodó érzés az első keréktől.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Sárkány

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Expert Következő autója? még nem tudom. 100.000 km után megírom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)