Dobozos alázógép
Szöveges ítélet
Munkára kellett, igazából nem sok nehéz cuccot szállítottam vele de a nagy raktérre azért sokszor szükségem volt. Rossz dolognak tartom, hogy az anyósülés támlája és ülőlapja is teljesen fix, cserébe egy teljesen használhatatlan "asztalka" hajtogatható belőle. A Renault Kangoonak is ilyen, de legalább azt lehajthtod és a raktérelválasztó rácsot kihajtva plusz rakodó részhez juthatsz. (főleg hosszú tárgyak szállításánál jönne jól) Kicsit alacsony a hasmagassága, fekvőrendőr, kapubeálló, padka néha beleakadhat. (190 C-t kellett volna venni az pár centivel magasabb) A váltó Peugeot-san béna, szerintem nem túl simán jár, de melléváltani azért nagyon nehéz. A fékek állatok, főleg ha üres a kocsi, de ha 400 kiló figyel a puttonyban akkor sem vészes. A motor telitalálat! Jópárszor tréfáltam meg erősködő Suzukisokat, de volt rá példa, hogy porig ültetett BMW-nek kellett mögém besorolnia 200 méteres padlógáznyomásos arcoskodás után... Szóval megy. Főleg emelkedőn érezni a nyomatékot, visszaváltogatás teljesen fölösleges. Minden erölködés nélkül kaptat fel bárhova.
Hibalista
- Hűtővíz hőfok visszajelzője (második próbálkozásra sikerült megcsinálniuk a szervízben garanciálisan)
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Partner | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
