A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,9D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dízel csiga.

Szöveges ítélet

Öt év Audizás után döntöttem a Partner mellett. Az el?z?nek remek volt a motorja, váltója, a Peuggal viszont kellett kompromisszumot kötni; elég redesen. Az 1.9D bár lóer?ben majdnem egyezik egy kissebb td teljesítményével , menettulajdonságaiban,elmarad t?le. Ezzel a motorral nem okoz gondot autópályán a megengedett maximális sebesség betartása. Amikor elhoztam,úgy éreztem mintha utánfutót cipelnék magam után, annyira nem akart menni, de pár nap alatt hozzászoktam. Ahhoz is, hogy csak a régebbi buszokkal tudom felvenni a versenyt, ha nem akarom id? el?tt széthajtani az amúgy pörg?s motort.
Az üléspozició megfelel?, jól átlátni az alacsonyabb autók fölött.
195cm magasságommal hosszú távon kevés a lábtér,és ahogy mások is írták, jobb oldalon is kellemetlen lehet a mélyre nyúló m?szerfal. A váltóra kár szót pocsékolni, ez talán a leggyengébb láncszem.Ha Máté Kriszta értékelné, a váltóért felel?s mérnökök kardjukba d?lnének. A fogyasztás 6,5l-9.5l között mozgott, attól függ?en, mennyire siettem vagy h?töttem az utasteret. A kevés kompromisszumért cserébe kárpótól a méretes jól pakolható csomagtartó, különösen az ülések felhajtása után, a fels? középkategóriával veteked? utastér, a lágy rúgózás. Ez utóbbi megszokást igényel, tempósan vett kanyarokban.
Alig hiszem el, közel öt év és 225e km után alig volt meghibásodás. Lehet hogy világbajnokság után gyártották, és kifogtam egy jó sorozatot, nem tudom.
Szerelembe nem estem, de mindenképpen megérte.
Ennek ellenére, ekkora légellenállású autóba soha többet sima dízelt. Ezért a következ? hdi lesz,és szintén Partner.

Hibalista

- Bal izzó háromszor kiégett 50e km alatt.Azota jó.
- Generátor szijfeszit? csere 18e ft 130e km-nél
- 1ft-os tömités elengedte a klimagázt.Utánt?ltés 10e ft.
- 215e km-nél a kipufogó oldali szelephézagot kellett beállitani.
-
-

Ide hordtam szervizbe

60 e km-ig Váczi és Társa kft.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Utána maszek!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Audi 80td Következő autója? Ugyanez hdi-vel
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)