A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1,6 HDI 90LE 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Csak a 90LE-s diesel-t!

Szöveges ítélet

Még nincs 3 hónapos, nem is akarok sokat írni róla, csak annyit: senki ne sajnalja az extra pár százezer FT-t az erősebb diesel motorért! Városban lehet, hogy nem nagyon észrevehető a különbség, de országuti előzésnél, autópálya emelkedőkön ég és föld, mondhatnám élet és halál. testvérem a 75 LE-st vette, sogora a benzinest. 3 uj partnerrel indultunk a Székelyföldre. Az, hogy már az M3-ason nem tudta a 75LE-s tartani a 130-140-et a dombokon, még nem nagy baj (az enyém visszakapcsolás nélkül, megnyugtató tartalékkal vette ezeket az akadályokat), de az erdélyi utakon a rövid kapaszkodó sávok és a lehúzódni nem nagyon akaró kamionok között már borzasztó mód kijott a nyomatékbeli különbség! A 75 LE-s egysyerüen nem volt képes megelőzni az emelkedőkön a jobb kamionokat. A dolog további picantériája, hogy Kolozsváron a tankolásnal még az is kiderült, hogy az erősebb motor kb 15-20%-al kevesebbet is fogyasztott ilyen körülmények között. Igaz, náluk kb 120 kilóval többen is ültek a kocsiban, de ez nem okozhat ekkora különbséget. visszafelé életmentő volt az extra erő, egy kapaszkodó sávban a kamionos ugy döntött, hogy Ő is előz és nem érdekli, hogy én már a fülkéje mögött vagyok, közvetlen mellette. Olyan vadul huzott rám, hogy csak és kizárólag a szembe jövő sávba tudtam menekülni, ahol lefelé döngetett egymás mellett két autó. Padló gázzal és jó szlalonozással épp befértem élé, métereken mulott. Az öcsém kocsijaval halottak lettünk volna, gyerekestül, mindenestül, egy +100-as frontális ütközésnél asszem.

Ja, ha már a 90 LE-s verzió, akkor érdemes a "Freeway" verziót megnézni, mert szerintem stabilabb is a jobb gumik miatt, meg talaán a futómű miatt is, pedig meg is van emelve 1,5 cm-t. Erdélyben a Freeway verzió hasvédő lemeze is jól jött a Hargita barázdált földes útjain.

Amugy nagyon ki van találva ez a kocsi, a futóműve nagyon jó kompromisszum kényelem és uttartás között, Ha az olcsóság a fő szempont, 2,5 millától van benzines, ami meglepően jól ment, a fogyasztásáról mondjuk nincsenek megbízható adataim. A csomagtere nem túl nagy egy furgonból kialakított személyautóhoz képest, a Turán vagy a Dobló ebben simán veri. Jó lenne egy kihúzható pohártartó is, mert ami lent van a sebváltó mellett, azért nagyot kell hajolni... A sebváltó nem olyan gyors, mint a Temprámé volt, de ez a legtöbb embernél mit sem számít. Az már inkább, hogy a karfák közt kell kotorászni a 2-es és a 4-es "dugásakor", de ezt is meg lehet szokni. Ezt a pár minuszt félretéve, olyan sok okos dolog van benne, hogy azokat le sem írom, mert nagyon hosszú lenne a lista. Még utoljára: én sem akartam a gyári rádiót, drágasága (80 rúgó) miatt és mivel nem játszik MP3-at (???). Viszont most nagyon örülök, hogy ebben volt (a szalonban állt már a kocsi és jó discount volt rá), ugyanis így az összes rádiós info a magasan elhelyezett központi kijelzőn látható, nem alul, eldugva. A kormányoszlopról vezérelhető rádió kontrol pedig hab a tortán.
Ha nem romlik el nem írok egy jó darabig (apropó: a szervizkönyv szerint 20.000-nél van az elsö szerviz és 240.000-nél a vezérmű szíj csere).

2008 március vége:
Észrevétlenül átrepültünk a 10ezren, és még mindig tökéletesen muzsikál (kop-kop). A téli külvárosi forgalomban is tartja a 6,5-ös átlagfogyasztást, igaz garázsból indul reggel, de csak 8-9 km-et megy egy irányba. A gyerekek imádják, mert a 115-125-135 centijükkel még fel is állhatnak hátul és siman kiugrálnk reggel a jobb oldali tolóajtón a járda felé, ki sem kell szállnom, az anyósülésről felkapják a tatyókat és irány a suli. Szóval nagyon praktikus családi auto 3 gyerekeseknek főleg. A tolóajtó óriási érték a gyerekeseknek, és a parkolóban sem karistoljuk össze autóstársaink szemefényeit (csökkenti a konfliktus helyzeteket is).

A váltó teheratós középszerűségét kivéve meglepően finom gépezet, teljesen személyautósan használható, a gyári sztereo ugyan nevetséges ha ZZ Top-ot akarok hallgatni, de átlagos zenélgetésre teljesen megfelelő.

Eddig egyszer valamiért nem indult el rögvest leállítás után (észrevettem egy jobb parkolóhelyet, és ujra akartam indítani). Vártam egy percet és elindult, és azóta semmi ilyen gond nem lépett fel (megint kop-kop).

Az öcsém 75LE-ös verziója is hibátlan eddig, mar 12ezer felett járnak, és mivel ö esztergályos kisiparos, gyakran cipel 7-8 mázsa vasat a saját 115 kilója mellett:)

Szóval eddig még jó, majd jelentkezem újra a nyáron, vagy ha történik valami.

Hibalista

- Természetesen még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Sehova.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tempra 1,6 Következő autója? Ha jön a 4, gyerek, sajnos le kell ezt majd cserélnem egy 7 ülésesre.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)