A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Partner (1996-2007)

Partner 1.6 Mistral 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A PEUGEOT-nem-PARTNER

Szöveges ítélet

Kb. egy évvel ezelőtti irásomat egészíteném ki. Aki azt olvasta, az nem sok új kiegészítést talál benne. A 8 éves Opel Astra 75 LE-ből ültem át az akkor 4 éves, 1,8 milliós Nagy Dobozba, mivel kellett a hely a kölyök miatt. E tekintettben nincs gond, elférünk rendesen, de ugye más célból is használjuk a Dobozt. Alig telt el pár hét és már tudtam, hogy nem az igazi. A jól megadóztatott gyári 104 LE a 2-es főút hegyi szakaszán csak a lejtőn legurulva tudja amit kell. Az emelkedőnél meghal a gép, a lejtőn gurulva szinte motorfékként funkcionál a váltó 5-ös fokozata, szóval folyamatosan igényli a kakaót. A gyorsulás ereje a gyárban maradt. Vissza 3 padlógázzal lehet lendületet szerezni, reálisan befejezni egy előzést. 130 km/h-nál ébresztőt rendel el a rettenetes motorzaj, a szélzaj, és futómű zaja, valamint a belső műanyagok csörgő zaja. Horváthországba nem mernék elindulni vele, mert egy Balatoni úttól is besokaltam. A féktárcsák örökös fékezéskori égtelen csikorgásáról már ne is szóljak, mondhatnám már megszoktam. /hiába való volt a felszabályozás és az új betétek behelyezése/
100,000 Km-nél a jobb hátsó kerék berogyott /tűgörgős berohadás, merevtengely kopás=Bp-i Szerviz: 270,000 Ft, teljes hátsóhíd csere /feljavított/. Ha már ott voltam és ugye a pénz nem számít: Szokásos szíjcserék, feszítő, vízpumpa /75 e.Ft/ Klíma nyáron behalt. Szerencsére kontakt hiba volt. Első futómű: 114000 Km: első kerekeket megette. Szerelő annyit közölt:"Francia gépet nem szabad venni! Karácsonyra lepjek meg valakit, adjam el minden hibájával együtt." Még annyit kb. még 10e km bír ki az első futóművem, kb. 150,000 Ft-os buli vár rá. Tényleg meglepek vele valakit!
4 év alatt az Opelre nem kellett annyit költenem, mint erre a Dobozra 1 év alatt. Lehet, hogy csak az én gépem ilyen gagyi, de jó úton haladok, hogy egyszer olyan jó lesz, mint másoknak, akik Istenítik. Csakhogy többe kerül a leves, mint a hús.
Ui: Jó hír! Az elmúlt egy éveben /8000 Km alatt/ nem kellett javítani. Csak el ne kiabáljam!
A fenti autó ELADÓ!

Hibalista

- Hátsó futómű /jobb oldali kerék bedőlt/, első kerék felfüggesztés /szilentek, gömbcsuklók k.o./, klíma betojt

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Vác, szuper
Pásztor Peugeot, kíváló ismerősök, gyors meló

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója? Honda
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Partner 1996

További ítéletek (130 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)