500000Km
Szöveges ítélet
Az autót 2005-ben vettem,akkor kilenc éves volt.Kereskedésben találtam,az akkor szokásos ár kb. 2/3-ért.Az órájában 190000 km-el.Lyukas volt mindkét radiátor,kerregett a váltója,kormánykerék durván elkopva,de kívül-belül nagyon szép állapotban volt.
Az autót otthon alaposan átvizsgálva,találtam egy nagy köteg szervizszámlát,amelyből kiderült,hogy az autó egy gazdás volt,minden 10000 km után kapott új olajat,az utolsó olajcserét 460000 km után végezték.
Mielőtt használni kezdtem volna,minden felfedezett hibát kijavítottam.Kicseréltem a radiátorokat,váltóban egy db. hibás csapágyat,rendbe szedtem a futóművet.
Ezt követően közel négy év gondtalan autózás,néha kontakt hibával tarkítva.
Szerettem mert kényelmes,kellemes rugózású,jó kialakítású a beltér,strapabíró,robosztus,könnyen javítható.A terhelhetősége nagyon jó.
Kritika talán a lomhasága miatt érheti,de cserébe a motorja kellemes karakterű,nekem ez teljesen megfelelt.
Érdemes megjegyezni,hogy hála a gondos karbantartásnak fél millió kilométer után sem volt olajfogyasztás,sem csöpögés,sem furcsa zaj,semmi.
Sokan szidják ezt a típust,de nekem ez volt az egyik kedvenc autóm,olyannyira hogy miután megbántam hogy eladtam megpróbáltam vissza vásárolni.
Hibalista
- Vásárláskor hibásak voltak:Hűtő radiátor,fűtő radiátor,gömbfejek,toronycsapágy,elektromos hibák,váltó csapágy. - Használat közbeni hibák:könnyen javítható kontakt hibák,légtömeg mérő.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 460000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
