444.444 km.
Szöveges ítélet
Csúnya szakszóval ez egy hivatásforgalmi autó. Győrszentivánból járok dolgozni Budaörs és Törökbálint közé (naponta) 11 éve. Hivatali kocsi jár ami egy Hunday Pony volt. Cserére került és jött helyette egy Renault Clio. Elfogadtam mert nincs módom változtatni (főnök dönt) de a gazdasági vezető asszonyunknak meg vett egy Peugeot Partnert mert bemutató autó volt a kirakatban 8 hónapig és így olcsó volt. Gazd.Ig. aszonyunk kiakadt mint a kakukkos óra, hogy már pedig Ő 50 évesen nem kezd el teherautót vezetni. Cseréltünk. Én örömmel, mert otthoni szomszédasszonyunknak Clioja volt és sok rosszat mondott róla. Megkaptam a Partnert 1500 km-el. Előtte Peugeot még nem volt nálam. Szívódízel. Ez fontos mert olvastam sokat a turbó dízelek hibáiról, de itt ennél az ősi technikánál az égvilágon semmi hiba nem jött elő 9 év alatt. Első perctől szakszervízbe hordjuk. Múlt héten érte el a 444.444 km-t hazafelé Tata után. Félreálltam lefotóztam a km órát, megpróbálom ide betenni, de ez ügyben elég béna vagyok. Kilenc éve minden munkanap, napi 208 km háztól házig, plusz a magán utak. A futásteljesítmény 90%-a az M1-es autópályára esik, de ott kaputól kapuig 120-al. Ennyi idő alatt akadtam már el hófúvásban, álltam három órát baleset miatt, de a Partner hibájából még egyszer sem késtem sehonnan. A legnagyobb erényének a végtelen megbízhatóságot tekintem. Magyarországon egy középkocsitól a négy és félszázezer km teljesítmény szép teljesítmény, pláne úgy, hogy műszaki okból szervízt még nem kellett felkeresni. Az olajcsere ciklust már az elején 10.000 km-re állítottuk be az ajánlott 7500 km helyett, és így futott 9 évig. Jaaa. A gazd.ig.asszony azóta már harmadik kocsijával jár, mind neki való csicsa volt és a szerelők keresztnéven szólítják a szervízekben annyit találkoznak vele. Szeretném megfutni a Partnerrel az 500.000 km-t, ez valamikor jövőre lesz esedékes. A főnök azt ígérte, (összeghatárig) választhatok autót magamnak. Valószínűleg nem sokat fogok tépelődni az új kocsi típusán.
Hibalista
- Semmi. A kopó, fogyó, forgó alkatrészek. Végig szakszervíz (szerintem) ez fontos.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 444444 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Pony | Következő autója? | Peugeot Partner |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
