A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » iOn (2010)

iOn Ev1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vi-lion

Szöveges ítélet

Tökeletesen megbízható jószág. Leginkább itthon töltöm. Hatótávja 134 km, ezt stabilan tudja,ha lassabban megy az ember, persze többet is. Kétévente fékolajcsere, évente pollenszűrő, 4 évente difiolaj és 12v aksi cseréje. A futómű szükség szerint. A rossz utakat nem szereti, inkább kerülők, csak sima úton menjek. Belső tere nagy. Fillérekbe kerül a fenntartása, de az ára nagyon felment, egy év alatt duplájára. Utcai AC töltőn is csak kb 30 km hatótávot tölt fel egy óra alatt (itthon kb. 12őt), de DC-n, ha az oszlop megfelelő teljesítményű, fél óra alatt akár 80 kmt is tölt. Nagyon jó face csoportja van, sok segítőkész szakértővel, akik árulják, javítják is a tipust (vagy Citroen Czerot, Mitsu imievet, mert ezek műszakilag ugyanazok). Az ion es a czero 2013tól modernebb akkut kapott, nem veszít annyit az akkukapacitásból, mint a régebbiek. A gyakori telitöltést, es a nullára merítést is kapacitásvesztéssel jutalmazza. Ha már nincs megtehető hatótávja a kiírás szerint, akkor is képes 5-8 kmt megtenni,majd teknős jelet ír ki, onnan még van 3-5 km, és tényleg megáll. Ha a napi meneted télen 80,nyáron 120 km alatt marad, mindezt nem pályán, jól jársz vele. Végül eladtam, akitől vettem, visszavásárolta, mi meg vettünk egy Dacia Springet (ami annyira pótolta az Iont, hogy már a benzines sem mozdul otthon, mindenre alkalmas). Nehezen váltunk meg tőle, megszerettük, de kellett a jobb fűtés (sokat fáztam benne, főleg ez volt az indok), és a nagyobb hatótáv (ezt még megoldottuk volna). Érdemes a 2013 utániakat keresni, mert azokban már módosított fedélzeti töltő, és klímakompresszor van, meg jobb kémiás aksi.

Hibalista

- A 12 V aksit cseréltettem, de a süket szerelő későn rakta vissza az egyik sarut, így szakszetvizben fel kellett tanítani a kocsinak az akkut.

Ide hordtam szervizbe

Szakszerviz

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Római akku Szeged

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? I10 Következő autója? Spring
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot iOn 2010

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)