Legolcsóbb elektromos autó
Szöveges ítélet
Külföldi nemet papírok és rendszámot autóként vettem, mert itthon alig vette újonnan belől, ki akarna 10 millió forintot fizetni egy ilyen kis dobozert?
Használtan 2-3 m forintért ma már egy jó városi rohangáló autó, de mellette meg kellett hagynom a benzines autót is hosszabb utakra.
Nyáron városban 100-120km-t tud, egyszer mentünk vele egy töltéssel 125km-t, de akkor az országúton is 60nal mentünk.
Télen a fűtés miatt csak 60km a hatótáv.
Lényegében ez egy át matricázott japán Mitsubishi i-míg.
Megbízható, de kicsit fapad belülről. Mindehol kopogós műanyag.
Sajnos a szerviz lefedettséget nem a legjobb, csak a Citroen/Peugeot M5 tudja javítanx ok is elég drágán. Karosszéria alig kapható hozza bontásról, csak újonnan ami elég drága.
A zöld rendszámot egy 0 fogyasztás miatt városi autónak jó, de másra nem.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | Fiesta 1.4 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
