Egy kicsit tartok tőle, de szeretem
Szöveges ítélet
Kíváncsi voltam, hogy családi autóként hogyan válik be egy ilyen kisbusz - egyelőre nem kellett csalódnom. A magasabb felszereltségűt (Symbole) és feltétlenül a hosszút érdemes választani, hiszen ennél a hátsó üléssor mögött is marad hely a csomagoknak. A vezetési kényelem abszolút személyautós, sőt a manőverezés is furcsa már visszaülve a feleségem kocsijába. Nagyok a tükrök, jó a kilátás, de hátulra érdemes a tolatóradart kérni, no meg biztos ami biztos a vonóhorog sem árt. A 120 LE és a 300 Nm nyomaték kellő dinamikát ad, érdekes, hogy a fokozatok meglehetősen hosszúak. Ez leginkább az autópályán kedvező, hiszen hatodikban 140-nel gond nélkül lehet autózni, sőt... A fogyasztást illetően egy kissé kedvezőbbet vártam, városban 8.5 - 9 az átlag, mint ahogy autópályán is. Nagyon óvatosan 8 körül talán meg lehet - nyáron - állni. Az autót az elején némileg meg kellett ismerni ahhoz, hogy maximálisan jóban legyünk - nyikorgott az egyik üléssor, rájöttem, hol kell kenni, csakúgy mint a tolóajtók tömítéseit. Ezek kiszáradva szintén hajlamosak a ciripelésre. A pneumatikus rugózás egyelőre szuper, ha szükséges, például a kocsi tetejének a mosásakor, vagy parkolóházban, egy kicsit leengedem. Nyolc emberrel sem ül a hátulja. Most voltunk síelni vele, minden befér és ugyanoda feljutottam, mint a személykocsik. Bejött a baloldali tolóajtó és hátul a kétszárnyú megoldás is. Szóval egyelőre egyáltalán nem bántam meg - sem a kategóriát, mint kisbusz, sem pedig ezen belül a Peugeot Expert Tepee-t .
Hibalista
- Egyelőre semmi.
Ide hordtam szervizbe
Autópláza - Győr
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
