FRANCIA :(
Szöveges ítélet
A kezdetek:
Kb 2ekm volt az autóban, amikor a reggeli beindításkor egy durranás kíséretében beesett a fékpedál. Lejtőn álltam, fékhatás 0, kézifék be. Belenéztem a motortérbe fékolaj nincs. Ekkor már láttam a lábam felé csordogáló fékolajat. Szétdurrant a fékcső. Így csak méreg, de menet közben? Telefon, tréler, szerviz.
Kb 6ekm volt az autóban amikor az úttal párhuzamos helyre betolatva szerettem volna parkolni. Kicsit ferdén álltam meg, hogy könnyebb legyen betolatni, tenném rükvercbe, de nem lehet. A váltókar mozog, de a váltó nem reagál. Valami szétesett. Így csak méreg, de előzés közben vagy forgalomban? Telefon, tréler, szerviz.
Kb 14ekm volt az autóban amikor a pályán a külső sávban, egyenes úton egyenletes sebességnél hirtelen leszabályozott a motor kb 900-as fordulatra. Így csak méreg, de ... stb. Leálltam az út szélére, leállítottam. Újraindítás után veszi a fordulatot. Telefon, tréler, szerviz. A múlt héten eljutottam vele egy nap alatt 350km-t oda vissza hiba nélkül! Szóval élmény vezetni, mert micsoda unalom az amikor elindul az ember valahová és simán megérkezik. Az autó még megvan, a bizalom oda.
Hibalista
- A kezdetek: - Kb 2ekm volt az autóban, amikor a reggeli beindításkor egy durranás kíséretében beesett a fékpedál. Lejtőn álltam, fékhatás 0, kézifék be. Belenéztem a motortérbe fékolaj nincs. Ekkor már láttam a lábam felé csordogáló fékolajat. Szétdurrant a fékcső. Így csak méreg, de menet közben? Telefon, tréler, szerviz. - Kb 6ekm volt az autóban amikor az úttal párhuzamos helyre betolatva szerettem volna parkolni. Kicsit ferdén álltam meg, hogy könnyebb legyen betolatni, tenném rükvercbe, de nem lehet. A váltókar mozog, de a váltó nem reagál. Valami szétesett. Így csak méreg, de előzés közben vagy forgalomban? Telefon, tréler, szerviz. - Kb 14ekm volt az autóban amikor a pályán a külső sávban, egyenes úton egyenletes sebességnél hirtelen leszabályozott a motor kb 900-as fordulatra. Így csak méreg, de ... stb. Leálltam az út szélére, leállítottam. Újraindítás után veszi a fordulatot. Telefon, tréler, szerviz. A múlt héten eljutottam vele egy nap alatt 350km-t oda vissza hiba nélkül! Szóval élmény vezetni, mert micsoda unalom az amikor elindul az ember valahová és simán megérkezik. Az autó még megvan, a bizalom oda.
Ide hordtam szervizbe
A harmadik trélerkor olyan csere P206-t kaptam amibe akkor kellett akkumulátort cserélni amikor át akarták adni, mert sokáig állt. Ezzel nincs is gond. Na de! Aznap haza, másnap munkahelyre... és indulnék haza de meg se nyikkan a kocsi. Telefon szervizbe hogy van-e valami titka az autónak. Nincs, biztos az akksi, vegyek, kifizetik. OK. Átmegyek legközelebbi boltba megrendelem (1óra múlva itt van), visszaballagok, el kezdem kiszerelni a rossz akksit. Egyik kábel OK, másik kábelt megfogom és lötyög a sarun, ráadásul szikrázik mint a fene. Szóval az akksi jó, csak még ezt sem tudták jól belerakni.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ducato | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.7/10) |
