Ezt kapjátok ki
Szöveges ítélet
Frédi-Béni korrekt, visszaad a vételárból, a hiányzó fed.számgép miatt.
Újabb bosszúság: 3000km, leengedem az olajat, gondoltam, le a kartelvédővel, megdöbbenés: csöpög a leeresztő csavarnál az olaj. mire is kérnek 0 szervíz díjat? és mi lett volna ha a garanciálisan megjelölt 30000km-nél cserélem, ha egyáltalán megérte volna a motor.
Tiszta szocialista érzés, mintha daciát vettem volna, ezt is össze kell rakni használat előtt?
Hajrá peugeot......lessz még más is?
-----------------
Nos, folytatnom kell...sajnos.
Leesett ugye az első hó, egész éjjel mentem vele, hát bizony messze nem jó a 15-20cm-es hóban, csúszkál, jó ha 70-et lehet menni vele az autópályán....
Meglepetés:
másnap reggel, indítanám....forog, pöfög, rángatózik, mint a szomszéd 25 éves golfja..2-3-hengerrel, inkább leállítom..
Peugeot assistance: kikér minden adatot, alv.sz.,stb...
5 perc múlva visszahív.: mekkora az autó, mert attól függ a tréler.... hú...azannya....lássa az egész életem, és nem tudja...
De a tréler 20 perc múlva itt volt, a citroenéktől, onnan ahol segítettek a légrugó kérdésben, sőt az aki segített, indít, körbenéz csodálkozik...inkább vigyük...
Barkácsműhely ugyanaz...mert ez van legközelebb.
ott kell hagyni, majd telcsiznek....1/2 nap kiesik, szólnak: kész
megyek, kérdem mi volt? lehúztuk csatlakozókat, kimértük vezetékeket....ez ismerős szöveg,..
de nem találtunk semmit. de megy rendesen.
Szerintem csatlakozó hibás volt, hiszen nem csináltak semmit.
de ezért utaztam 100 km-tert, telt el hasztalan 1/2 napom?
és még legyek elégedett.....
Remélem nem lessz több hozzászólásom
Hibalista
- Vadonatújként vásároltam a frédi-béninél.
- A megrendelésen alapfelszereltségként szerepelt a fedélzeti számgép, nem kaptam meg, mondván a forgalmazó bármikor módosíthatja az összeállítást.
- opciósként a ködlámpa, 42000.-
- kaptam helyette szuperreteszes riasztót. 84000.-
- a végösszeg ugyanaz maradt, tehát jóljártam, ködlámpa meg beszerezhető 6000.- ért.
- opció még a légrugózás 106000.- elődje merci V osztály volt, amiben alap ugyanez.
- éreztem, ugrál az úton, meglestem aknából, ül a segédgumin a kaszni, a magasság megfelelő, a kompresszor müködik. de nem normális ez így. bejelentettem a gablini fogarasi barkácsműhelybe. munkafelvevő telefonba közli nincs is légrugós expert. hozzáértő márkaszervíz.
- megjelentem az időpontban, szerelő legalább őszinte, sosem látott még ilyet, kompjuter adatok negatívak, volt egy nagyképű villanyász, itt kell hagyni kb fél napra, kikell mérni a szintező tápfeszültségét, mert az a hibás.... nekem is ez a szakmám, dehát a márkaszervíz az más........kell az időigazolás a garanciapénzhez.....
-
- Folyik az ablakmosótartály.... Válasz: mind ilyen, a gumigyűrűnél, ahol átvezetik a kasznin,...kicseréljem? minek, hiszen még meleg a gyártól.......
- kb fél-1 liter az úttestre...van pénze a parasztnak....
-
- A peugeot műszaki osztályán sem tudtak választ adni.
- Ez magyarország......pénzt ide, szolgáltatás semmi.....
- Mivel szerelő voltam a bkv-nál, 10 évig volt légrugós autóm, hazamentem felemeltem, kipatintottam a gumibakot, mivel a légrugó belsejében is van ilyen ha leülne valamiért.
- És láss csodát, a kaszni ugyanolyan magas, rugózik, és működik minden rendesen. és mérnem se kellett.
-
- Egyenlőre ennyi, féltem a tipusváltástól, lehet nem volt alaptalan?
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 3340 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | V280 | Következő autója? | ????? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
