Ez már a valóság
Szöveges ítélet
Szegény Sumi, ez azért ciki, ilyen reklámra rávenni.
Persze ha hozzám vágnak annyi pénzt, én is máképp látnám, de most még én fizettem.
Felmerül a kérdés Benned, miért nem vettem mercit, ha az volt eddig?
1. Drága
2. Sokat eszik a 112-es tudott csak 10 alatt, az újak e felett
3. Nem tetszik, bumfordi az orra, belmagassága alacsonyabb mint a régi, kényelmetlenebb az ülése, a hátsó hajtásának féltengelye ugyanazz mint az első kerekesé, jó ha 100.000km elmegy.
Hibalista
- Bár nem éget ki az első lámpában eggyik izzó sem, azonban a xenon beszerelésekor kicsit leizzadtam.
- olyan bonyolult izzó rögzítést amit ehhez és a többi (Citroen,Fiat) tipushoz alkalmaztak, igen megdöbbentő.
- A kezelési könyvben nem látni semmi ábrát róla. A gyermekem játék tükrét kölcsönkérve "tájékozódtam" a fényszóróban, mert belelátni sem lehet másképpen. Kiszerelni lehetetlen az eleje lebontása nélkül.
- A "városi izzó" szintén különleges mutatvány igényel gyermek méretű ujjakkal, ha ki is jön, 5cm hosszú a vezeték! nekem sikerült kiejtenem az ujjaim közül, és beesett a házba, késsz szenvedés kiemelni onnan.
- Kívánom, hogy a fejlesztő cseréljen -20fokban szakadó hóesésben izzót rajta !
- Biztonság technika:
- A motortér, ha nincs védve elektronikusan, szabad préda a fosztogatóknak. Nem írom le hogyan, de egy határozott mozdulattal nincs eleje az autónak. ugyan a motortértető zárra tettek védőlemezt, de a bowdent már nem a gyári kialakított helyen vezetik át, vettem a fáradságot, és befűztem a helyére, így kívülről már nem lehet elérni.
- A motortéri biztosíték doboz kinyitása maga a rémálom, ki kell mozdítani azt a bizonyos ablakmosótartály csövet, amelyik gyárilag folyik, de még így is gond a fényszóró mögött elhelyezett bajonett zár kinyitása. ( a motor gond után a szervíz be sem pattintotta).
- A külső:
- Ez, és a Tepee is ugyan az a karosszéria, az elemek illesztése pontatlan, nincsenek sikban, én az első ajtóknál az első sárvédő illesztésénél látom, az erős oldalszélben az tolóajtó hátsó felső sarka megnyílik. (jobb a helyzett a régi tipushoz képest, ott az eleje nyílt ki)
- Bár lelopták a Vito rögzítés rendszerét, az oldal vezetősínt már nem védik semmivel, egyszerűbb, de csúnya, és a görgőt tuti évente cserélni kell majd a homok miatt. (a vito is 2-3 évente igényelte, de ott legalább rejtett volt valamennyire)
-
- Mitől is lett az év kishaszongépjárműve?
-
Ide hordtam szervizbe
Saját
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Ez is
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | V280 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
