A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Expert (2007)

Expert 2HDI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Ez már a valóság

Szöveges ítélet

Szegény Sumi, ez azért ciki, ilyen reklámra rávenni.
Persze ha hozzám vágnak annyi pénzt, én is máképp látnám, de most még én fizettem.
Felmerül a kérdés Benned, miért nem vettem mercit, ha az volt eddig?
1. Drága
2. Sokat eszik a 112-es tudott csak 10 alatt, az újak e felett
3. Nem tetszik, bumfordi az orra, belmagassága alacsonyabb mint a régi, kényelmetlenebb az ülése, a hátsó hajtásának féltengelye ugyanazz mint az első kerekesé, jó ha 100.000km elmegy.

Hibalista

- Bár nem éget ki az első lámpában eggyik izzó sem, azonban a xenon beszerelésekor kicsit leizzadtam.
- olyan bonyolult izzó rögzítést amit ehhez és a többi (Citroen,Fiat) tipushoz alkalmaztak, igen megdöbbentő.
- A kezelési könyvben nem látni semmi ábrát róla. A gyermekem játék tükrét kölcsönkérve "tájékozódtam" a fényszóróban, mert belelátni sem lehet másképpen. Kiszerelni lehetetlen az eleje lebontása nélkül.
- A "városi izzó" szintén különleges mutatvány igényel gyermek méretű ujjakkal, ha ki is jön, 5cm hosszú a vezeték! nekem sikerült kiejtenem az ujjaim közül, és beesett a házba, késsz szenvedés kiemelni onnan.
- Kívánom, hogy a fejlesztő cseréljen -20fokban szakadó hóesésben izzót rajta !
- Biztonság technika:
- A motortér, ha nincs védve elektronikusan, szabad préda a fosztogatóknak. Nem írom le hogyan, de egy határozott mozdulattal nincs eleje az autónak. ugyan a motortértető zárra tettek védőlemezt, de a bowdent már nem a gyári kialakított helyen vezetik át, vettem a fáradságot, és befűztem a helyére, így kívülről már nem lehet elérni.
- A motortéri biztosíték doboz kinyitása maga a rémálom, ki kell mozdítani azt a bizonyos ablakmosótartály csövet, amelyik gyárilag folyik, de még így is gond a fényszóró mögött elhelyezett bajonett zár kinyitása. ( a motor gond után a szervíz be sem pattintotta).
- A külső:
- Ez, és a Tepee is ugyan az a karosszéria, az elemek illesztése pontatlan, nincsenek sikban, én az első ajtóknál az első sárvédő illesztésénél látom, az erős oldalszélben az tolóajtó hátsó felső sarka megnyílik. (jobb a helyzett a régi tipushoz képest, ott az eleje nyílt ki)
- Bár lelopták a Vito rögzítés rendszerét, az oldal vezetősínt már nem védik semmivel, egyszerűbb, de csúnya, és a görgőt tuti évente cserélni kell majd a homok miatt. (a vito is 2-3 évente igényelte, de ott legalább rejtett volt valamennyire)
-
- Mitől is lett az év kishaszongépjárműve?
-

Ide hordtam szervizbe

Saját

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Ez is

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? V280 Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Expert 2007

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)