Öröm és csalódás
Szöveges ítélet
Újkorában mindjárt problémás volt. A generátor gyártmánya nem volt megfelelő, de mire erre rájöttek, eltelt egy kis idő, rejtett hibás.Gumi padlószőnyeg gyárilag felkunkorodik, kicsi, alámegy a kosz a széleinél. Nincs megfelelő, de azért kicserélték, az sem lett más! Szélvédőt ki kellett cserélni a szegélytömítés felpuposodása miatt. Az új egy darabig jó volt, már kezd megint...Tolóajtó zárszerkezete nem kifogástalan, rosszul záródik. A hátsó ajtók időnként beállításra szorulnak. A műszerfal műanyag borítása elég silány. Kipattan a befúvó nyílásnál. A vezetőülést kivéve kényelmetlen, igaz hogy teherautó, de ennyire? Egy kissé szélesebb és máris kényelmesebb, lenne... A sebváltó elhelyezése is problémás az utasok szempontjából. Az utasülés felőli ablakmozgatásra miért nem futotta szekvencionált nyitó, ki tudja? Irányjelző kar néha szórakozik, nem óhajt kapcsolni. Műszerezettség megfelelő. Jobb lenne, ha nem utólag építenék be a hangszórókat, itthon, spórolásból. Négy hangszóró helyre kettő került, az sem túl jó. Kicsit zajos, főleg csomagtartóval. Jól megy 6,5-8,5literig fogyaszt. Finoman hajtva, alacsonyabb fordulaton, nyugisan gyorsítva alacsony a fogyasztás. 130-at kényelmesen, lazán megy. Nincs hajtva. Egy 6 sebességes váltó mindenképpen hiányzik belőle. Kevesebbet is fogyasztana. Jól lehet előzni vele, állóhelyzetből kicsit teherautósan indul, de utána jobb, főleg 2000 fordulat fölött él igazán. Nagyon jó az útfekvése, kanyarban is. Hengerfejes 100000km-nél. Ez nem vált előnyére...Húzós. Raktér sajnos gyárilag fapados, ennyire primitívnek nem kellett volna lennie, talán pár borítóelem nem ártott volna, rengeteg a porfogó, lik-luk, üreg! Gyári tetőcsomagtartó eleve deformált, zörög a felesleges járólemez.
Szervíz hozzáállása tökéletes, de nagyon drága. Jobb, ha az ember maga viszi az alkatrészt. Az kocsi ára kissé sok, még akciósan is. Előnye a vonóhorog tachográf nélküli felrakása, az újaknál ezt miért szúrták el?
Összegezve: ilyen autó kellene, de kevesebb hibával, sokkal kevesebb hibával...Az igazi az 5-6 személyes lenne, de hát az APEH ugye...az árról meg ne is beszéljünk...
Hibalista
- Generátorok cseréje, típushiba, gyári hiba. Szériaváltás miatt. Garancia.
- Szélvédő csere, tömítés miatt. (kidudurodott) Garancia.
- Gumi padlólemez csere, kicsit aláméretezték. Garancia.
- Hengerfej tömítés, nem garancia!
-
Ide hordtam szervizbe
Szakszervíz, Peugeot Fábián, Szfvár.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
háztáji
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
