Hálás igás ló
Szöveges ítélet
Tökéletes futómű, 100000km-nél is többet elfut egy garnitúra gumival, ott megy ahol én akarom, nem akar se kitőrni se meg csúszni, a hirtelen manővereket is tolerálja. Sportos vezetési stílusom mellet is szerény étvágyú. Jól kezelhető, dinamikus , strapabíró. ablakmosója pocsék .
Hibalista
- A nagynyomású szivattyún lévő nyomás érzékelő szelep hibája miatt 71000km-nél váratlanul menetközben letiltott ,kb 2 hónapig szervízről szervízre jártam, cserélték mindig, de még az ac szivattyút is cserélték, aztán a nagynyomású szivattyút is cserélték . Ám amíg a megfelelő szerelőt ( Peuget Máté Balatonboglár ) megnem talátam addig nem javúlt meg .
- Ma én javítom , mert pofon egyszerű a javítás:ezt a bizonyos bosch szelepet kb 50000km-enként kikell szerelni, a rajta lévő mikroszűrőt ki kell égetni . Ezen kívűl 180000km-nél a turbót kellett javítani ( tömítés ), 200000km-nél valami környezetvédelmi szelepet kikellett iktatni , mert kipúfogógázzal járt a motór, azóta jobb a fogyasztás is . Egyébként a főtengelyen lévő csillapított ékszíjtárcsa felejtős mert állandóan szétesett kb 60000km-enként, de egy fix ékszíjtárcsa megoldotta a problémát . Volt még elsőkerék csapágy cserém is kb 150000-nél, ezenkívűl ugye a kopó alkatrészek alsó lengőkarok ( mert a javítása drágább a gömbfejnek minta komplett lengőkar ) tolóajtó zárszerkezet kisebb javításai. A fűtő ventillátor csatlakozóját kellett még javítani.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Máté Balatonboglár
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
peugeot Székesfehérvár
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 456000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | boxer | Következő autója? | Peugeot expert tepee |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
