A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Expert (2001-2006)

Expert 2000 HDI 109 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha nem volna benne BOSCH cucc, jó kocsi lenne!

Szöveges ítélet

3 évesen vettem. Nagyon tetszett, tele minden kütyüvel. Klíma, elektromos minden, tempomat, stb. Az első meghíbásodása az én hibám. Megszoktam a Toyota Hiace kocsimat, így kissé nagyobb lendülettel mentem be egy göröngyös útszakaszra. Nagy durranás, a műszerek világítani kezdtek. Azonnal leállít, alánéz, és szomorúan tapasztaltam, hogy széttört az olajteknő. Csere: 118000Ft. 130000km-nél elvittem és lecseréltük az első féket, tárcsa-betét komplett. A fék jó lett, de csikorog fékezéskor ( nem olcsó cucc lett bele rakva!!!). Rá egy hétre pesten kigyulladt a töltés visszajelzőm. Szervíz. Generátor szénkefe meghalt, de még a forgórész kommutátora is elkopott ( 3 éves a kocsi!!!!!!!!!!!!!!!!!). Megjavították, mentem vele kb 5000 km-t és láss csodát, ismét világít a töltés visszajelzőm!!!!! Szervízbe be. Generátor szénkefe tartó szinte szétégve!!!!!! Gyanús. Tovább vizsgáltuk a kocsit, majd teljesen véletlenül kiderült, hogy csak a reggeli első indításkor ( bármikor néztük napközben, nem tapasztaltuk máskor ) a nagynyomású szivattyúból gázolaj csepegett. Na és hová? Hát persze, hogy pont az alatta lévő generátorra! Első szervíz szinte bele sem nézett, de tudta, hogy kb 220-250 ezer forintba fog ez fájni nekem. Irány másik szervíz ( BOSCH ), ahol mondták, hogy semmi probléma, ha oda viszem nekik leszerelve, ők elküldik "felújítani". Ez 65000+áfa + az anyag ami kell bele. Kérdezem, hogy jó, és mi kellhet bele. Erre mutatnak egy tömítés garnitúrát, ami 6300 forint. Vagyis egy 6300 forintos cuccot 65000 forintért hajlandó beletenni, igaz a végén le is próbálják a kész szivattyút. Kicsit sokallom. Irány harmadik szerelő. Ő már két autónál cserélt eddig ilyen tömítés szettet, mindkettő azóta is megy. Hát ezt most kipróbálom, ha nem sikerül, még mindig ott a felújítás lehetősége. Közben ismerősök röhögnek. Minek vettem francia autót! Igen. Nos. A fékek kopnak oké ( megjegyzem a Hiace autónkon még a gyári féktárcsák vannak, sőt, minden fontos alkatrésze még gyári, ja és 390,000km van benne!!), de a generátoromat kétszer egymás után egy BOSCH gyártmányú szivattyú tette tönkre. Nem emlékszem pontosan , de azt hiszem a BOSCH nem francia gyártmány :). Szóval lehet köpködni a franciákra, de egy német alkatrész vágta haza a kocsimat kétszer is! Mindezektől függetlenül szeretem. A vezetőnek kényelmes, a másik iker ülést azt hagyjuk, de egy főnek még úgy ahogy az is elfogadható. Ez melós autó, nem luxus kocsi. A fűtése lehetne jobb, piszok sokára melegszik be, igaz akkor fűt rendesen. Megy mint állat, a tempomat piszok jó benne. Lehet hogy egy 6 sebességes váltót elbírt volna. Sajnos kicsit nagy a holttere. A Toyota után kimondottan kedvező a fogyasztása. Én még átlagban nem tudtam vele 7.5-nél nagyon megetetni többet. Van itt egy kérdés, hogy megérte e a pénzét. Nos ha azt nézzük, hogy ez a kocsi kb fél éve van nálam, akkor nem. De ha azt nézzük, hogy volt olyan baja, amit véletlenül én okoztam, valamint, hogy mint kiderült a generátorom kétszer is a rohadt büdös Bosch szar miatt ment tönkre, akkor mondhatom, hogy egyenlőre még van bizodalmam a kocsi iránt.

Hibalista

- olajteknő ( széttörtem egy ügyes manőverrel :) ) = 118,000-Ft
- Fékek javítása ( de ez minden autón előfordul, hiszen kopó cucc, ( bár ezen talán egy kicsit jobban kopik = 100,000-Ft
- Generátor javítás = 30,000-Ft
- Most jön a Bosch nagynyomású szivattyú javítás, ami tönkretette a generátoromat immár másodszor. Ár? Még nem tudom.

Ide hordtam szervizbe

Tatabánya maszek szerelő.

Nem szakszervíz. De nagyon alapos, és megbízható. Nem zavarja, ha ott vagyok és nézem, esetleg segítek is neki. Én nagyon meg vagyok elégedve vele.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 119000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Hiace 2,4D Következő autója? nem tudom.
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Expert 2001

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)