fehér dobozos 96LE
Szöveges ítélet
Amolyan hírtelen felindulásból lett véve, gyorsan kocsi kellett, opel vivarót szerettem volna, de akkor a Peugeotnak lényegesn jobb volt a hitelajánlata..
Én színte mindig egyedül megyek a kocsival, így nekem kényelmes, viszont a dupla utasülés, minden bizonnyal valamelyik Francia kastély kínzókamrályából került elő, 170cm felett már erősen problémás a helyzet az "anyós osztályon" pedig gondolhatták volna , hogy azért ha már három személyes, akkor valószínű majd fognak is utazni 3an benne, de így csak 2 és fél személyes, de csak 170cm alatt
Fogyasztása szerintem jónakmondható 7l/100km ebben minden van, napi 250-300km ebből kb 30-70km város
Viszonylag jól lehet vele előzni, habár vannak helyzetek, mikor inkább érdemes kivárni, mégiscsak a gyengébb motor van benne
talán a legnagyobb hátránya a több apró mellett, akissé nagy menetzaj, habár 90km/h-nál abszolult elfogadható, de én 110-el szoktam menni, itt már kissé zajos,( ajánlott jó rádió+jó hangszóró)
apróbb dolgok: a holttér elég nagy, gyári kisegítő viszpill hiánya, néha az elektronika csináll érdekes dolgokat ez leginkább a riasztó alkalmattán egyszeri pittyenésével letudva, de volt már, hogy az üzemanyagszintjelzűm egyszercsak "lenullázott" holott majdnem félig volt a tank, de kb fél óra múlva megjavult magától, természetesen előtte átbújtam minden biztosítékot, meg vezetéket, meg ugye az üzemanyagrendszer csöveit, hogy hova kett a gázolaj,de természetesen semmit nem találtam, ez azért eléggé bosszantó volt.
nagyobb hidegben a műszerfal félelmetesen recseg ropog, de meleg hatására gyorsan múlik
szervízbe csak 2 évig, a garancia ideéig hordtam, de csakis olajcserére, azóta viszont már nem és így komoly 10ezreket takarítok meg, pl ma volt olajcserém, motor+váltó olaj +levegő-gázolaj-motorolaj szűrő + olajcsere 22000ft volt, a szervízben viszont egy sima olajcserére elkértek min 40000ft-ot
olajat interneten vásároltam(motor), lényegesen olcsóbb, mint bármelyik autósboltban
Soha nem volt semmi problémám vele,a szükséges cseréken kívűl minden gyári, a motor szépen szól, a futómű OK, pedig kapja az érzést a jó magyar "utakon", eleinte mindig keményebbre fújt gumikkal jártam, de már nem , habár úgy könnyebben megy a kocsi, meg talán jobban is egy kicsit, de a puhább gumival komfortosabb a gép, és nincs hülye hangja a doboznak sem, a rossz utakon
egyszer felhívtak a peugeottól közvéleménykutatni, kérdés:
-meg vagyok e elégedve a szervizzel? -Nem,
-vennék e megint ilyen kocsit? -Nem
Hibalista
- -váltókar erősen elkezdett nyekeregni, de szóltam a szervízbe, és beszírozták, azóta is OK
- -gázolajszűrőben lévő üzemanyagvíztartalom jelző gomba igen hamar feladta a harcot, habár volt, hogy néha megjavult
- ára 7000ft
- -első fékcsere(tárcsa+betét) 120000km-nél
- anyag kb30-40000ft
- -toronycsapágy csere mindkét oldalon kb 140000km-nél
- - csapágy 12000ft
- -vezérműszíj csere(+2görgő; +vízpumpa) 160000km-nél
- anyag 37000ft
Ide hordtam szervizbe
szervíz, míg garanciás volt csak addig, inkább nem írom, mert túl sok jót nem tudnék írni...
mindent magam cseréltem ki rajta, mivel igencsak jártas vagyok szerelésügyileg, ígyhát csak anyagköltség volt
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Olajcserére elviszem mindig egy helyi autószerelőhöz, mert legalább nem kell otthon bajlódnom a fáradt olajjal, és a szervízkönyvbe is nyom egy plecsnit
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 164000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | kadett | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
